Педагогіка (353)
Дата: 13.09.2017
Имя: Ольга
Вопрос: Добрый день! Образование как общечеловеческая ценность
Вопрос: Добрый день! Образование как общечеловеческая ценность
Ответ Уважаемая Ольга! Предлагаем Вам следующую литературу: 1). Бойченко М. І. Соціальні цінності і функціональні завдання освітньої комунікації (філософське осмислення0 // Гілея. - 2017. - № 1. - С. 233-239; 2). 974595 74.58 П24 Рочняк О. В. До питання генези сучасних педагогічних цінностей // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. - Запоріжжя, 2014. - Вип. 35. - С. 65-73; 3). 966628 87.6 Л93 Молодиченко В. В. Освіта як поле вільного вибору цінностей / В. В. Молодченко, Н. А. Молодченко // Людиномірність гармонізації культурноосвітнього простору особистості: методологія, експертиза та психолого-педагогічні рецепції: (монографія). - Мелітополь, 2012. - С. 29-49; 4). Глузман О. В. Людиноцентричні виміри сучасної парадигми освіти // Гуманітарні науки. - 2012. - № 2. - С. 4-5; 5). Михайлишин Г. Й. Цінності освіти як засіб досягнення мети суспільного поступу // Гуманітар. вісник Запоріз. держ. інженер. акад. - 2011. - Вип. 47. - С. 202-209; 6). Давидов П. Освіта як особистісна (індивідуальна) цінність // Філософія освіти. - 2010. - № 1-2. - С. 279-286; 7). Бойченко М. Цінності як категорія філософії освіти (соціально-філософський та філософсько-антропологічний ракурси // Філософія освіти. - 2009. - № 1-2. - С. 99-107; 8). Пелех Ю. Цінності і смисл як інтерпретація педагогічного сущого // Вища освіта України. - 2009. - № 3. - С. 21-30; 9). Лебідь, І. Цінності як категорія педагогічного дослідження / І. Лебідь // Рідна школа. – 2006. – № 2. – С. 15-17. – Бібліогр.: 22 назв.; 10).
Кострюков, С. Загальнолюдські та національні культурні цінності: проблема єдності / С. Кострюков // Вища освіта України. – 2008. – № 3. – С. 75-83. – Бібліогр.: 18 назв.; 11). Громадська, В. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська // Рідна школа. – 2011. – № 2, січень-лютий. – С. 61-63.
Дата: 31.08.2017
Имя: Валентина
Вопрос: Прийоми активізації навчальної діяльності учнів у процесі навчання математики в початковій школі
Вопрос: Прийоми активізації навчальної діяльності учнів у процесі навчання математики в початковій школі
Ответ Шановна Валентино, пропонуємо Вам літературу, яка, на нашу думку, розкриває Вашу тему: 1). 947723 74.260 А67 Анісімова, Г. О.Методика роботи над задачами в початковій школі : навч.-метод. посібник / Галина Анісімова ; Мін-во освіти і науки України [та ін.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2009. – 124 с. – (іл.). – Бібліогр.: 51 назва.; 2). 952848 74.260 К70 Корчевська, О. П. Навчаємо математики : методика обчислень : 1-4 класи загальноосвітніх навч. закладах / Ольга Корчевська. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 156 с. – Бібліогр.: с. 155; 3). Руденко Н. Інтерактивне навчання на уроках математики в початковій школі // Початк. школа.- 2015. - № 12. - С. 45-48; 4). Скворцова С. Урок-дослідження з математики у початковій школі // Початк. школа. - 2015. - № 12. - С. 13-17; 5). 974596 74.58 П24 Шкільова Г. М. Організація дослідницької діяльності молодших школярів на уроках математики // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць.- Запоріжжя, 2014. - Вип. 36. - С. 535-541; 6). Московчук О. В. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення геометричного матеріалу : творчі вправи. - 2012. - № 28. - С. 10-15; 7). Онищенко В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів (для 4-го кл.) // Обдарована дитина. - 2012. - № 4. - С. 28-31; 8). Савченко І. В. Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики // Початк. навчання та виховання.- 2011. - № 16-18. - С. 12-28; 9). Тромпинская Л. К. Развитие креативности мышления на уроках математики // Початк. навчання та виховання. - 2011. - № 16-18. - С. 29-42; 10). Пєрмінова І. Ефективність використання інформаційних технологій на різних етапах уроку математики в початковій школі // Початк. школа. - 2011. - № 11. - С. 21-25; 11). Іваній В. Підготовка вчителів початкових класів до розвитку пізнавального інтересу учнів у процесі навчання математики / В. Іваній, С. Бурчак // Початк. школа. - 2011. - № 3. - С. 43-47; 12). Толочка М. В. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи. // Початк. навчання та виховання. - 2010. - № 19-21. - С. 29-38.
Дата: 29.08.2017
Имя: Виктория
Вопрос: Цікавить дана література. Або подібна цієї тематики: Соціально-побутове орієнтування. "Соціально-побутове орієнтування. Підготовчий клас" підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (автор Ярмола Н. А.). "Соціально-побутове орієнтування. 1 клас" підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (автор Ярмола Н. А.).
Вопрос: Цікавить дана література. Або подібна цієї тематики: Соціально-побутове орієнтування. "Соціально-побутове орієнтування. Підготовчий клас" підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (автор Ярмола Н. А.). "Соціально-побутове орієнтування. 1 клас" підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (автор Ярмола Н. А.).
Ответ Доброго дня, Вікторія! На жаль, цих видань в нашій бібліотеці немає, але можемо запропонувати Вам наступні джерела: 1). Левицька В. І. Соціалізація учнів із особливими потребами: уроки соціально-побутового орієнтування / В. І. Левицька // Труд. навчання в шк. - 2017. - № 4. - С. 30-33. 2). Скрипек Р. П. Застосуваня ігрових технологій навчання: уроки соціально-побутового орієнтування для особливих дітей / Т. В. Скрипек // Труд. навчання в шк. - 2017. - № 4. - С. 34-37. 3). Цух Н. Упровадження інтерактивних методів навчання : [для роботи вчителя соціально-побутового орієнтування для дітей з особливими потребами] / Н. Цух // Дефектолог. – 2013. - № 6. – С. 11-16. 4). Галецька Ю. В. Система піктограм як засіб формування соціально-побутових навичок у дітей з помірною та важкою розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / Ю. В. Галецька // Зб. наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19 (2). - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__7527. 5). Кондратенко Т. М. Впровадження тестових методик учнів з особливостями психофізичного розвитку на уроках соціально-побутового орієнтування / Т. М. Кондратенко // Дитина з особливими потребами. - 2015. - № 2. - С. 26-31 ; № 3. - С. 28-31. 6). Старцева В. Психолого-педагогічні особливості соціально-побутового орієнтування дітей-сиріт із ЗПР // Дефектолог. - 2009. - № 2. - С. 34-36. 7). Тищенко Л. Методичні рекомендації щодо формування навичок самообслуговування у дошкільників із помірною розумовою відсталістю // Дитина з особливими потребами. - 2016. - № 3. - С. 79-85. 8). Унковская Е. К вопросу о развитии навыков социально-бытовой адаптации детей с нарушением интеллекта в условиях коррекционного образования // Практ. психология и логопедия. - 2009. - № 2. - С. 63-67.
Дата: 22.06.2017
Имя: Марія
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть будь-ласка підібрати літературні посилання до дипломної роботи на тему: "ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УКРАЇНІ : РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ" (орієнтовно 70-90 джерел). Дякую!
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть будь-ласка підібрати літературні посилання до дипломної роботи на тему: "ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УКРАЇНІ : РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ" (орієнтовно 70-90 джерел). Дякую!
Ответ Доброго ранку, Маріє! У форматі Віртуальної довідки ми не здійснюємо такий масштабний підбір літератури (максимально біля 20 джерел). Але є вже готовий таматичний список за 2015 рік: http://zounb.zp.ua/node/4655 Що стосується регіонального аспекту, то пропонуємо такі джерела: 1) Про проведення науково-педагогічного експерименту «Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області» : наказ МОН України від 15.07.2016 № 836 // Міністерство освіти і науки України : [сайт]. – Режим доступа: http://old.mon.gov.ua/files/normative/2016-07-21/5789/nmon_836_15072016.pdf (дата звернення: 06.06.2017).; 2) 972205 74.04 О-75 Авдєєва С. О. До педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами / С. О. Авдєєва // Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2013-2014 навчальному році : метод. рек. / Департамент освіти і науки, молоді та спорту Запоріз. обл. держ. адмін., КЗ "ЗОІППО" ЗОР ; [упоряд.: В. Я. Ястребова, Т. Г. Вєрозубова]. - Запоріжжя : Акцент Інвест-Трейд, 2013. – Ч. 1. – С. 99-104.; 3) Пантелєєв Є. На Запоріжжі стартував пілотний для України освітній проект [з розвитку інклюз. освіт. середовища] // Запороз. Січ. - 2016. - 26 лип. (№ 134). - С. 2.; 4) Муха О. Владислав Марченко: "Інклюзивна освіта допоможе охопити освітніми й реабілітаційними послугами всіх без винятку дітей" : [бесіда із заст. голови Запоріз. обл. ради] / Олена Муха // Запоріз. правда. - 2016. - 24 серп. (№ 33). - С. 5.; 5) Семенов Л. Марина Порошенко і Костянтин Бриль дали старт розвитку інклюзівної освіти в області / Леонід Семенов // Запоріз. правда. - 2016. - 8 верес. (№ 35). - С. 2.; 6) Капсамун І. «Особливі» діти мають відчувати себе потрібними : [про урочистості з нагоди початку нового навч. року в шк.-учасниках практ. наук.-пед. експерименту по впровадженню інклюзивної освіти в Запоріз. обл.] / І. Капсамун // День. - 2016. - 2-3 верес. (№ 156/157). - С. 2.; 7) Петрова Я. Інклюзивна освіта: плюси і мінуси експериментальної програми : [досвід Запоріз. обл.] / Я. Петрова // Без бар'єрів. - 2016. - № 17/18 (верес.). - С. 14. та ін. Щоб не обмежувати Вас у кількості джерел, радимо скористатися Електронним каталогом нашої бібліотеки. Пошук можна здійснити за допомогою такого алгоритму: наберіть у полі "Пошук теми" необхідний термін (у Вашому випадку - інклюзивна освіта) і клікніть "Шукати". Виберіть необхідне ключове слово, клікніть - ви повернетесь у попереднє вікно. Клікніть "Вибрати". Залишиться тільки передивитися пропоновані видання. При необхідності повторити алгоритм з іншими темами: діти-інваліди - робота соціальна у сім'ї та діти-інваліди - робота соціальна.
Дата: 18.05.2017
Имя: Алла
Вопрос: Помогите пожалуйста найти новую информацию по теме: "Навчання математики дітей дошкільного віку методиками Зайцева, Нікітіна, Домана, Монтессорі". Спасибо
Вопрос: Помогите пожалуйста найти новую информацию по теме: "Навчання математики дітей дошкільного віку методиками Зайцева, Нікітіна, Домана, Монтессорі". Спасибо
Ответ Добрый день, Алла! К сожалению, совсем новой информации по интересующей Вас теме в нашей поисковой системе не нашлось. Предлагаем следующие материалы: 1). 891413 74.204 С65 Сорокова, М. Г. Система М. Монтессори. Теория и практика : учеб. пособие для пед. вузов / М. Г. Сорокова. – Москва : Академия, 2003. – 384 с.; 2). 965220 88.8 Ф28 Фаусек, Ю. И. Детский сад Монтессори : статьи, советы и рекомендации / Ю. И. Фаусек. – М. : Карапуз, 2011. – 240 с.; 3). Корнетов Г. Метод Монтессори // Част. шк. - № 4. - С. 117-121.; 4). Дмитруха, А. В. Філософсько-педагогічні імплікації поглядів Марії Монтессорі у практиках дошкільної освіти / А. В. Дмитруха // Гуманітар. вісн. Запоріз. держ. інженер. акад. – 2015. – № 61. – С. 120-126.; 5). 837257 74.9 Д66 Доман Г. Гармоничное развитие ребенка. - М., 1996. - 447 с.; 6). 955828 74.1 С14 Сазонова, А. В. Загальнотеоретичні основи природничо-математичної освіти дітей дошкільного віку : навч. посіб. / А. В. Сазонова / М-во освіти і науки України. – К. : Слово, 2010. – 248 с. – Педагогіка. – Бібліогр.: с. 232-238.; 7). 821898 74.1 П29 Петерсон, Л. Г. Математика для дошкільнят : (метод. рекомендації) / Л. Г. Петерсон, Н. П. Холіна. – Суми : Макден, 1994. – 72 с.; 8). 967419 74.1 К65 Конспекти занять до зошита "Математична веселка" : навчання дітей середнього дошкільного віку математики / [авт.-упоряд. Титаренко О. М.]. – Запоріжжя : ЛІПС. – 160 с. – (іл). – Бібліотека вихователя дошкільного навчального закладу, Дошкілля ХХІ. – Бібліогр.: с. 156-158 (27 назв).; 9). 984897 74.1 Щ61 Щербакова, К. Й. Теорія і методика логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Катерина Щербакова, Олена Брежнєва. – Мелітополь : Вид. буд. ММД, 2015. – 200 с. – (портр.). – Бібліогр. в кінці модулів.; 10). 558449 371.018 Н60 Никитин Б. П. Развивающие игры. - М., 1981. - 120 с.