Педагогіка (353)
Дата: 23.01.2018
Имя: Виктория
Вопрос: Здравствуйте! Меня очень интересует: если ли хороший, современній материал на такую тему. Розвиток педагогічної компетентності батьків дітей старшого дошкільного віку. дякую
Вопрос: Здравствуйте! Меня очень интересует: если ли хороший, современній материал на такую тему. Розвиток педагогічної компетентності батьків дітей старшого дошкільного віку. дякую
Ответ Уважаемая Виктория, Ваша тема сложная для выполнения ее в виртуальном режиме, это формат письменной справки. Пока предлагаем следующее: 1). Ворона, В. Формування батьківської компетентності засобами арт-терапії / В. Ворона // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2016. – № 7. – С. 37-41; 2). 943520 74.58 Т29 Петрочко, Ж. В.Компетентність прийомних батьків та батьків-вихователів: особливості, компоненти, показники / Ж. В. Петрочко // Педагогіка і психологія формування творчої особистості : проблеми і пошуки : зб. наук. праць / [редкол. : Сущенко Т. І. (гол. ред.) та ін.] ; КЗ "Запоріз.обл.ін-т післядиплом. пед. освіти" Запоріз. обл. ради, Класичний приватний університет.- Запоріжжя : [КПУ]. – 2008.- Вип. № 50. – С. 310-317; 3). Давыдова О. Детский сад - семья: инновационный потенциал традиционных форм работы с позиций компетентностного подхода / О. Давыдова, А. Майер // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 5. - С. 17-22; 4). 953647 74.1 Л88 Лисенко Н. В. Взаємодія інститутів родинного і суспільного виховання дітей дошкільного віку // Лисенко Н. В. Педагогіка українського дошкілля : у 3 ч. / Н. В. Лисенко, Н. Р. Кирста. - К., 2010. - Ч. 2. - С. 304-347; 5). Катанаха А. Вихователі та батьки - поруч чи разом? : (як налагодити гармонійну взаємодію з батьками) // Вихователь-методист дошкіл. закладу. - 2016. - № 7. - С. 21-24; 6). Мегедин Н. ДНЗ і сім’я : виховуємо особистість разом / Н. Мегедин, Л. Іванишин // Психолог дошкілля. - 2013. - № 4. - С.37-39; 7). Гелетко Л. Шануй батька й неньку, буде скрізь тобі гладенько : формування соціально-моральної компетентності дітей через виховання поваги до родини // Дит. садок. 2011. - № 39. - С. 3-5.
Дата: 23.01.2018
Имя: Наташа
Вопрос: Добрый день. Прошу помочь с материалом к возрастной психологии, желательно что-то новенькою. На тему: Виховання комунікативної культури дітей дошкільного віку у сюжетно-рольових іграх.
Вопрос: Добрый день. Прошу помочь с материалом к возрастной психологии, желательно что-то новенькою. На тему: Виховання комунікативної культури дітей дошкільного віку у сюжетно-рольових іграх.
Ответ Уважаемая Наташа, предлагаем Вам следующую литературу: 1). Юрьева, Н.М. Ролевые диалоги в сюжетно-ролевых играх детей-сверстников дошкольного возраста / Н.М. Юрьева // Вопросы филологии. – 2009. – № 1(31). – С. 52-61. – Библиогр. : 23 назв.; 2). 953952 74.1 О-64 Організація ігрової діяльності дітей дошкільного віку / автор-упоряд. А. Бурова. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 256 с. – Бібліогр.: 27 назв. На обл. : До базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі"; 3). 966510 74.1 Б74 Богуш, А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посібник / Алла Богуш, Надія Луцан ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – Вид. 2-ге, доп. – К. : Слово, 2012. – 304 с.;
4). Мартиненко І. Характеристика комунікативних рис особистості дітей старшого віку з системними порушеннями мовлення / І. Мартиненко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 33-42. – Бібліогр.: 17 назв.; 5). 980188 74.1 П56 Поніманська, Т. Виховання дітей у грі / Т. Поніманська // Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : підручник / Поніманська Т. І.- К. : Академвидав. – 2015. – С. 297-356 ; 6). Карабаєва, І. Мовленнєва та комунікативна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / І. Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2016. – № 7 , липень. – С. 65-71;
7). Соловйова, Л. Становлення довільної поведінки дитини у сюжетно-рольовій грі / Л. Соловйова // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2016. – № 9. – С. 14-22;
8). 985915 88.8 Д84 Дуткевич, Т. В. Розвиток і корекція спілкування дошкільника / Т. В. Дуткевич // Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія : навч. посібник для внз / Дуткевич Т. В. ; М-во освіти і науки України [та ін.].- К. : Центр учб. літ.. – 2016. – С. 43-54;
9). Каплуновська, О. Гра і навчання грамоти: досягаємо гармонії / О. Каплуновська // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2017. – № 4. – С. 22-31;
10). Новіцька, Т. Будинок моди: сюжетно-рольова гра для дітей старшої групи / Т. Рубанович, Н. Новіцька // Дошкільне виховання. – 2017. – № 10. – С. 20-22; 11). Седунова А. Розвиваємо мовлення у грі // Дошк. виховання. - 2011. - № 9. - С. 31-33; 12). Нягина И. Б. Развитие речи и коммуникативных способностей дошкольников // Дошк. навч. заклад. - 2010. - № 2. - С. 19-25. - Спецвыпуск.; 13). Тристапшон Т. Г. Сюжетно-рольові ігри для дітей 6-го року життя // Дошк. навч. заклад. - 2011. - № 4. - С. 31-34.
Дата: 18.12.2017
Имя: Юлія
Вопрос: Допоможіть розібратися зі складною темою: екологічне виховання в спеціалізованій школі. Дякую
Вопрос: Допоможіть розібратися зі складною темою: екологічне виховання в спеціалізованій школі. Дякую
Ответ Доброго дня, Юлія! Пропонумо Вам наступні джерела: 1). 890129 74.200.5 Ф79 Формирование экологической культуры личности ребенка в системе деятельности школы-комплекса / М-во образования и науки ; Упр. образования Запорож. гор. совета ; Науч.- метод. центр ; Сост.: И.В. Туманова, Л.Н. Альбрехт. – Запорожье : ЛИПС Лтд, 2003. – 112 с. 2). Костишева Н.
Реабілітація дітей із функціональними обмеженнями шляхом екологічного виховання / Н. Костишева // Рідна школа. – 2006. – № 8. – С. 70-71. 3). 943864 28.081 Э40 Екологічна освіта і виховання: досвід та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Всеукр. еколог. ліга, Акад. пед.наук України. – К. : [Центр екологічної освіти та інформації], 2000. – 248 с. 4). 952781 74.200.5 Э40 Екологічне виховання учнів / за ред. П. М. Щербаня ; уклад. : Щербань П. М. [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Ніжин. держ. пед. ун-т ім. Миколи Гоголя. – Ніжин : [НДПУ], 2003. – 240 с. 5). 597541 74.264.4 Э40 Экологическое образование школьников / под ред. И. Д. Зверева, Т. И. Суравегиной. – М. : Педагогика, 1983. – 160 с. 6). Шура І. М. Модель школи екологічного навчання та виховання / І. М. Шура, А. В. Карпеченко // Управління школою. - 2015. - № 22/24. - С. 49-57. 7). Семененко О. В. Формування екологічної культури на уроках природознавства в умовах інклюзивної освіти / О. В. Семененко // Біологія. - 2013. - № 9. - С. 7-13; № 10. - С. 15-19; № 11. - С. 14-25; № 13. - С. 7-14. 8).
Співак Л. А. Вміння вести фенологічні спостереження як один із засобів екологічного виховання учнів спеціальної школи [Електронний ресурс] / Л. А. Співак, Я. О. Співак // Актуальні питання корекційної освіти. - 2012. - Вип. 3. - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2012_3_28 9). Співак Я. О. Теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознаствства [Електронний ресурс] / Я. О. Співак // Наук. часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец. психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 233-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_70 10). Левицький В. Е. До питання про актуальність застосування дослідницького методу під час реалізації екологічного виховання для дітей з порушеним інтелектом старшого шкільного віку [Електронний ресурс] / В. Е. Левицький // Збірник наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19(2). - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__17
Дата: 07.12.2017
Имя: Ира
Вопрос: Становлення і розвиток початкової освіти і системи підготовки вчителів в Італії
Вопрос: Становлення і розвиток початкової освіти і системи підготовки вчителів в Італії
Ответ Шановна Іро, на жаль, по Вашій темі дуже мало матеріалу. Скористайтеся хоч цим: 1).
Ф78227 26.890(4Ит) Р23 Рапопорт, А. Я. Все об Италии / А. Я. Рапопорт / под ред. Н. Ф. Баллони ; предисл. Ю. В. Макарова. – Х. : Фолио, 2007. – 544 с.; 2). Ф76622 71 И92 Культура. Освіта. Наука. Громадське життя : [в Італії] // Італійці та італійська культура в Україні / авт. кол.: Л. Новохатько (кер.) та ін. ; пер. О. Чернявська, О. Коуглікова, С. Кумуржі.- К. : [Д.В.К. – 2004]. – С. 51-112.; 3). 249913 37И К28 Касвин Г. А. Система народного образования в Италии. - М.: Изд-во Акад. пед. наук РСФСР, 1962. - 160 с.; 4). 950080 74.04 Т33 Тенденції реформування загальної середньої освіти у країнах Європейського Союзу : колект. монографія. - К. : Пед. думка, 2008. - 148 с.; 5). Освітня система Італії // Школа. - 2016. - № 9. - С. 38-43; 6). Італійська система освіти : переваги і вади. // Управління освітою. - 2016. - № 3. - С. 11-14; 7). Савицкая-Вильгусяк С. Школьные реформы по-итальянски // Нар. образование. - 2002. - № 6. - С. 69-73.
Дата: 04.12.2017
Имя: Ольга
Вопрос: Добрый день! Помогите в поиске информации литературы на данную тему: ТЕХНОЛОГІЇ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ІЗ ШКОЛЯРАМИ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
Вопрос: Добрый день! Помогите в поиске информации литературы на данную тему: ТЕХНОЛОГІЇ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ІЗ ШКОЛЯРАМИ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
Ответ Уважаемая Ольга, не забывайте, пожалуйста, электронный каталог, в котором эта тема предтавлена достаточно полно. Предлагаем Вам следующее: 1). 985312 88.4 Г52 Гладкова В. М. Профорієнтація : навч. посіб. для внз. - Львів: Новий Світ - 2000, 2017. - 160 с.; 2). Бр303 74.200.5 Ф53 Филимонова О. Г. Как научиться выбирать профессию?: Программа занятий для развития профессионального самоопределения учащихся 9-х классов. - М.: Чистые пруды, 2008. - 32 с.; 3). 54816 74.200.5 У69 Уніят С. Вибір професії, або задача з багатьма невідомими / С. Уніят, С. Комінко. - Тернопіль, 1997. - 87 с.; 4). Перегончук А. Готуюсь до вибору професії: Квест зі старшокласниками / А. Перегончук, А. Андрейко // Психолог. - 2017. - № 7-8. - С. 48-51; 5). Джура О. Д. Шляхи забезпечення професійної орієнтації молоді (філософсько-освітнє осмислення) // Гілея. - 2017. - № 3. - С. 204-208; 6). Тименко М. М. Особливості організації профорієнтаційної діяльності в середніх навчальних закладах Англії та України // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2016. - № 10. - С. 19-22; 7). Кудлай І. Крок до успіху. Профорієнтаційне заняття. 11 кл. // Психолог. - 2016. - № 5-6. С. 23-27; 8). Піддячий М. І. Допрофесійна підготовка старшокласників в контексті соціально-професійної орієнтації // Укр. пед. журнал. - 2016. - № 4. - С. 79-85; 9). Лутай Л. А. Напрями розвитку системи професійної орієнтації учнівської молоді (на прикладі Миколаївської області) / Л. А. Лутай, С. Г. Помінчук // Демографія та соціальна економіка. - 2016. - № 3. - С. 158-170; 10). 975021 74.58 П24 Бабко Т. М. Організація профорієнтаційної діяльності з учнями підліткового віку під час допрофільної підготовки // Педагогіка формуванн творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць /КПУ. - Запоріжжя, 2014. - Вип. 38. - С. 386-393; 11). Терещук А. І. Вплив технологічної підготовки на професійне самовизначення старшокласників // Труд. підготовка в суч. шк. - 2013. - № 4. - С. 17-20.