Педагогіка (353)
Дата: 15.02.2020
Имя: Полина
Вопрос: Доброго дня. Прошудопомогти з літературою до теми: Розвиток інклюзії в Україні та європейських країнах. Щось дуже сучасне потрібно. Дякую
Вопрос: Доброго дня. Прошудопомогти з літературою до теми: Розвиток інклюзії в Україні та європейських країнах. Щось дуже сучасне потрібно. Дякую
Ответ Добрий день, Поліно! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Норд, Г. Л. Зарубіжний досвід забезпечення можливостей людського розвитку для інвалідів : [в т. ч. вища освіта та проф. реабілітація] / Г. Л. Норд // Економіка та держава. – 2015. – № 11. – С. 65-70. – Бібліогр.: 25 назв.; 2). Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: Реферативний огляд матеріалів доповіді у контексті актуальних завдань середньої освіти // Дир. шк., ліцею, гімназії. – 2016. – № 4/6. – С. 20-47.; 3). Засенко, В. В. Освіта "особливих" дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко // Педагогіка і психологія. Вісн. Акад. пед. наук України. – 2016. – № 4. – С. 19-23. – Бібліогр.: 6 назв.; 4). 984945 74.58 П24 Гладун, Т. О. Розбудова інклюзивної освіти в Україні як умова розвитку соціальної компетентності дітей з інвалідністю / Т. О. Гладун // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради А. О. Монаєнко ; редкол.: Т. І. Сущенко (головний ред.) та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2016.- Вип. № 48 (101). – С. 77-83. – Бібліогр.: 8 назв.; 5). 983862 74.58 П24 Вербенець, А. А. Міжнародний досвід запровадження інклюзивної освіти / А. А. Вербенець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класич. приватний ун-т ; [голов. ред. Т. І. Сущенко]. - Запоріжжя : КПУ. – 2016. - Вип. № 51 (104). – С. 90-97. – Бібліогр.: 21 назва.; 6). 990620 016:376 Д49 Діти з особливими потребами в освітньому просторі України : бібліогр. покаж. / КЗ "ЗОУНБ" ЗОР ; [уклад. Ю. Щеглова, М. Маслова, Г. Мацієвська]. – Запоріжжя : ФОП Мокшанов В. В., 2017. – 256 с.; 7). Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / І. Луценко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 1. – С. 64-71. – Бібліогр.: 10 назв.; 8). Данілавічютє, Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 3 (87). – С. 7-19. – Бібліогр.: 8 назв.; 9). Аль-Камізі, Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Д. Аль-Камізі // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 3 (87). – С. 84-95. – Бібліогр.: 8 назв.; 10). Бугайчук, А. Новий освітній простір, або Якою повинна бути Нова українська школа / А. Бугайчук // Сучас. шк. України (Шк. світ). – 2019. – № 1. – С. 4-12.; 11). Борохвіна, Т. Г. Ретроспективний аналіз розвитку інклюзивної освіти в Україні / Т. Г. Борохвіна // Інновац. педагогіка. – 2018. – № 5. – С. 70-73. – Бібліогр.: 11 назв.; 12). Пряміцин, В. Ю. Забезпечення доступності права на вищу освіту для осіб з особливими потребами / В. Ю. Пряміцин, Д. О. Величко // Право та державне управління. – 2018. – № 1, том 1. – С. 5-11. – Бібліогр.: 15 назв.; 13). Інклюзивна освіта: суть, закордонний досвід та завдання психолога // Школа. – 2019. – № 3. – С. 6-16.; 14). Інклюзивна освіта в Україні: крок за кроком // Дир. шк. Шк. світ. – 2019. – № 3. – С. 4-21.; 15). Плужник, О. Упровадження Stem-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи / О. Плужник // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2019. – № 1. – С. 61-66.; 16). Лукіна, Т. О. Вплив сучасних змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в галузі дошкільної та загальної середньої освіти в Україні / Т. О. Лукіна, Г. А. Грищенко // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – 2018. – № 4. – С. 106-115. – Бібліогр.: 45 назв.; 17). Хохліна, О.
До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2019. – № 2. – С. 21-32. – Бібліогр.: 15 назв.; 18). Четверікова, Н. Інклюзивний клас у закладі загальної освіти / Н. Четверікова // Завуч. – 2019. – № 7. – С. 10-24.; 19). Попова, О. Інклюзивний простір: крокуємо разом / О. Попова, І. Нев'якіна, Н. Швидка // Завуч. – 2019. – № 7. – С. 40-67.; 20). Засенко, В. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку / В. Засенко, Л. Прохоренко // Рід. шк. – 2019. – № 3-4. – С. 48-52.; 21). Литовченко, С. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2019. – № 4. – С.31-36.
Дата: 12.02.2020
Имя: Ольга
Вопрос: Здравствуйте!Ситуативні та рольові прийоми для формування комунікативної компетенції учнів середньої школи (на основі НМК)
Вопрос: Здравствуйте!Ситуативні та рольові прийоми для формування комунікативної компетенції учнів середньої школи (на основі НМК)
Ответ Добрий день, Ольго! Пропонуємо наступні джерела: 1) 985899 74.202 Ф33 Федорова, Л. И. Игра: дидактическая, ролевая, деловая : решение учебных и профессиональных проблем / Л. И. Федорова. – К. : СВАРОГ, 2016. – 176 с.; 2) 954734 74.200.5 К57 Когут, О. І. Комунікативні компетентності // Когут О. І. Інноваційні виховні технології / О. І. Когут, Л. О. Юзефик, О. І. Тимчишин. – Тернопіль : Астон, 2009. – С. 123-149.; 3) Алимурадова, И. Б. Организация ролевых учебных занятий / И. Б. Алимурадова, А. Н. Нюдюрмагомедов // Педагогика. – 2008. – № 2. – С. 40-43.; 4) Слижук, О. Аспекти формування комунікативної компетентності старшокласників // Укр. літ. в загальноосвіт. шк. – 2009. – № 11. – С. 6-8. – Бібліогр.: 12 назв.; 5) Гуліда, С. М. Формування комунікативної компетентності учнів засобами позакласної роботи // Англ. мова та літ. – 2014. – № 27. – С. 10-12.; 6) Луговая, Т. В. Развитие коммуникативной компетентности подростков средствами учебной деятельности // Соц. педагогика. – 2014. – № 5. – С. 38-47.; 7) Савінова, Н. С. Практично-діяльнісні технології формування комунікативної компетентності учнів // Англ. мова та літ. – 2015. – № 28-29. – С. 12-14.; 8) Шарненкова, Т. О. Ситуативний підхід у навчанні діалогічного мовлення // Нім. мова в шк. – 2016. – № 12. – С. 2-4.; 9) Кучерова, Г. Педагогічні ігри. Методика проведення рольових та інтелектуальних ігор // Завуч. – 2019. – № 11. – C.66-76. – Бібліогр.: 11 назв.; 10) Лавренко О. Розвиток комунікативної компетентності особистості засобами діалогічного навчання // Зарубіж. літ. - 2019. - № 5. - С. 60-70.; 11) Черненко В. Л. Розвиток комунікативних відносин школярів // Шкіл. психологу. Усе для роботи. - 2018. - № 4. - С. 2-4.; 12) Сидоренко В. Технологія кооперативного навчання в процесі формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів (дидактичний інструментарій) // Укр. мова і літ. в шк. - 2014. - № 8. - С. 8-15.; 13) Плющ Ю. Кейс-технології в школі. Що, як і навіщо // Школа. - 2018. - № 1. - С. 2-11.; 14) Касьянова О. Кейс-метод: репетиция реальных ситуаций // Методист. - 2015. - № 2. - С. 15-22.; 15) Гаврілова, С. В.
Особливості використання кейс-технологій на уроках // Англ. мова та літ. – 2018. – № 25-26. – С. 37-45.; 16) Бардоши, И. Case studies в продуктивном обучении / И. Бардоши, М. Тратниек // Школ. технологии. – 2008. – № 2. – С. 109-114.; 17) Шимутина, Е. Кейс-технологии в учебном процессе // Школ. технологии. – 2008. – № 5. – С. 58-66.; 18) Ліжник Л. Рольові ігри на уроках // Відкрит. урок. - 2011. - № 9. - С. 36-41.; 19) Андреев О. Ролевая игра: как ее спланировать, организовать и подвести итоги? / О. Андреев, Н. Комольцева // Школ. планирование. - 2010. - № 2. - С. 107-114. та ін.
Дата: 05.01.2020
Имя: Даша
Вопрос: Доброгодня. Дуже прошу допомогти з сучасними джерелами, розробками на тему: "Формування емоційного інтелекту засобами аплікації на уроках трудового навчання у початковій школі."Дякую
Вопрос: Доброгодня. Дуже прошу допомогти з сучасними джерелами, розробками на тему: "Формування емоційного інтелекту засобами аплікації на уроках трудового навчання у початковій школі."Дякую
Ответ Шановна Дашо, перегляньте,будь ласка, слідуючу літературу: 1). 896692 74.200.5 Ш35 Швець, О. М.Види художньої діяльності з паперу : Метод.посібник / О. М. Швець / Центр дит. та юнац. творчості Ленінс.р-ну. – Запоріжжя : Поліграф, 2003. – 72 с.; 2). Лелюх-Степанчук, О. О. Особливості емоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку / О. О. Лелюх-Степанчук // Теорія і практика сучасної психології. – 2018. – № 2. – С. 140-144. – Бібліогр.: 20 назв.; 3). 434041 74.1 Г96 Гусакова, М. А. Аппликация : учеб. пособие для пед. училищ / М. А. Гусакова. – М. : Просвещение, 1977. – 129 с., 24 л. ил. – (ил.). – Библиогр.: с. 125; 4). 761844 74.260 Щ30 Щеблыкин, И. К. Аппликационные работы в начальных классах : кн. для учителя / И. К. Щеблыкин, В. И. Романина, И. И. Кагакова. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Просвещение, 1990. – 192 с. – (ил.). – Библиогр.: с. 190; 5). 994515 159.925 Э57 Емоційний інтелект / [упоряд. А. Козлова]. – К. : Шкільний світ, 2018. – 128 с. – (табл., схеми). – Бібліотека "Шкільного світу". – Бібліогр.: с. 126 (17 назв); 6). Котяхова, Н.Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи / Н. Котяхова // Початкова школа. – 2019. – № 6. – С. 17-21;
7). Мельник, О. Підготовка вчителів початкових класів до формування емоційного інтелекту учнів / О. Мельник // Початкова школа. – 2019. – № 11. – С. 51-55; 8). Щербенко С. Художньо-естетична освіта школярів : (1-4 кл.) // Школа. - 2012. - № 3.- С.23-32; 9). Петрушина С. В. Образовательные и развивающие возможности аппликации // Нач. школа. - 2004. - № 5. - С. 36-39; 10). Павленчик В. Взаємодія з однолітками на заняттях з аплікації // Палітра педагога. - 2002. - № 4. С. 12-15; 11).Ульянова Н. Формирование эмоциональной культуры младших школьников на занятиях по изобразительному искусству // Искусство в школе. - 2006. - № 6. - С. С. 73-74; 12). 950339 74.200.5 Рукотворна краса - витвір вмілого майстра : (уроки з трудового навчання у 1-4 кл.) // Сухар в. Л. Естетичне виховання молодших школярів: розробка занять. - Х. : Ранок : Веста, 2008. - С. 141- 165.
Дата: 10.12.2019
Имя: Элина
Вопрос: Тема Формування навичок самостійності у дітей молодшого дошкільного віку
Вопрос: Тема Формування навичок самостійності у дітей молодшого дошкільного віку
Ответ Шановна Еліно, пропонуємо Вам слідуюче: 1). 965434 88.3 Ш24 Шаповаленко, И. В.Психология развития и возрастная психология : учебник для бакалавров : [базовый курс] / И. В. Шаповаленко. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Юрайт, 2012. – 576 с. - Из содерж.: Раннее детство - С. 316-347;
2). 980184 88.8 П12 Павелків, Р. В.Дитяча психологія : підручник / Роман Павелків, Олена Цигипало. – Вид. 2-ге, випр. – К. : Академвидав, 2015. – 400 с.- Із змісту: Психологічна характеристика діяльності дитини в дошкільному віці - С. 144-205;
3). Палій, А. Вивчаємо особливості самосвідомості дошкільників / А. Палій, Р. Палій // Практичний психолог: Дитячий садок. – 2017. – № 6. – С. 14-22;
4). Андрющенко, О. Уроки самостійності: формування навичок практичного життя за методикою М. Монтессорі / О. Андрющенко, Л. Рудень // Дошкільне виховання. – 2017. – № 10. – С. 23-25; 5). Пустовойченко, В.Плащі й чоботята маємо, весняний дощ закликаємо: Заняття для дітей раннього віку : [виховання самостійності, самообслуговування і соціальної взаємодії] / В. Пустовойченко, О. Гузеляк // Дошкільне виховання. – 2019. – № 4. – С. 32-33; 6). Ланько А. Розвиток первинних форм самосвідомості: (діти раннього віку) // Практ. психолог : Дит. садок.- 2017.- № 7. - С. 26-35; 7). Браткова М. Формирование навыков самообслуживания // Дошк.воспитание. - 2012. - № 11. - С. 79-84; 8). Крутій К. Проблеми формування самостійності дітей третього року життя // Дошкіл. освіта. - 2012. - № 4. - С. 30-34; 9). Слободчиков В. Самостоянию ребенок учится именно в детском сообществе // Дошкіл. освіта. - 2011. - № 1. - С. 102-107; 10). Акулова Е. Формируем у детей самостоятельность и ответственность // Дошкол. воспитание. - 2009. - № 9. - С. 52-58.
Дата: 28.11.2019
Имя: Карина
Вопрос: Добрий день. Допоможіть, будь ласка, в підборі літератури на тему: "Формування мовленнєвого спілкування у дітей старшого дошкільного віку засобами гри-інсценізації". Буду дуже вдячна.
Вопрос: Добрий день. Допоможіть, будь ласка, в підборі літератури на тему: "Формування мовленнєвого спілкування у дітей старшого дошкільного віку засобами гри-інсценізації". Буду дуже вдячна.
Ответ Добрий день, Карино! Пропонуємо розпочати з наступних джерел: 1). 966510 74.1 Б74 Богуш А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи: навч. посібник / Алла Богуш, Надія Луцан ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – Вид. 2-ге, доп. – К. : Слово, 2012. – 304 с.; 2). Василенко О. М. Теоретичні та практичні питання мовленнєвого розвитку дошкільників засобами театралізованої діяльності // Імідж сучасного педагога. – 2017. – № 6. – С. 51-53.; 3). 950882 74.1 К65 Конспекти занять із художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку / [Крутій К. Л., Кулинич О. П., Погрібняк Н. В.] ; КМ "Запоріз. обл. ін-т післядипломної пед. освіти" ЗОР, Каф. дошк. та почат. освіти. – Запоріжжя : ЛІПС, 2009. – 200 с.; 4). Шошина Т. В. Развитие речи ребенка в игре // Психолог в детском саду. - 2009. - № 3. - С. 85-95.; 5). Пасічник А. Казка як засіб розвитку словесної творчості // Дошкільне виховання. - 2009. - № 10. - С. 11-13.; 6). Седунова А. Розвиваємо мовлення у грі // Дошкільне виховання. - 2011. - № 9. - С. 31-33.; 7). 867608 74.1 К84 Крутій К. Л. Розвиваємо у дитини мовлення, інтелект і здібності / Катерина Крутій ; Запоріз. обл. ін-т удосконалення вчителів, Кафедра дошк. та початкової освіти. – Запоріжжя : ЛІПС, 1999. – 60 с.; 8). Ф80667 74.1 Б46 Бенера В. Є. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей : навч.-метод. посібник / В. Є. Бенера, Н. В. Маліновська / М-во освіти і науки України. – К. : Слово, 2010. – 376 с.; 9). 953266 74.1 Б74 Богуш А. Мовленнєвий розвиток дітей від народження до 7 років : монографія / Алла Богуш. – 2-е вид. – К. : Слово, 2010. – 376 с.