(6457)
Дата: 09.01.2017
Имя: Инна
Раздел: Загальні
Вопрос: Проблема соціального сирітства у повісті Оксани Лущевської "Інший дім"
Раздел: Загальні
Вопрос: Проблема соціального сирітства у повісті Оксани Лущевської "Інший дім"
Ответ Шановна Інно! На жаль, необхідної Вам інформації у наших фондах немає, але ми можемо запропонувати Вам декілька електронних публікацій: 1). Качак Т. Б. Типологія дитячих образів у сучасній українській реалістичній прозі для підлітків [Електронний ресурс] / Т. Б. Качак // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2015. - № 2. - С. 322-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2015_2_30. 2). Чернишенко В. Інша книга для підлітків [Електронний ресурс] // Baraboka. Простір української дитячої книги:(сайт). - Режим доступу: http://www.barabooka.com.ua/insha-knizhka-dlya-pidlitkiv/
Дата: 09.01.2017
Ответ Елена, предлагаем вам следующие источники:
1.Клычков Г. С., Карасик в. И. Модализованные глаголы в английском языке // Иностранные языки в школе. 1984. - №2. - С. 64-66.
2. Жирова В. Н., Федорченко О. А. Виды модальных значений и их выражение в английском языке // Вісник ЗДУ. Філологічні науки. - 1998. - № 1. - С. 54-56.
3. 81.432.1 В 14 Courage, impudence // Вайсбейн И. М. Модальные глаголы в устной речи. - М., 1966. - С.65-67.
4.Bemposta-Rivas S. Dared-headed blend constructions in Middle and Early Modern English //SKASE Journal of Theoretical Linguistics. - 2016. - № 13.1(June). - P. 24. - Источник из электронной базы eLibrary USA, доступ к которой имеется в отделе документов на иностранных языка
Дата: 08.01.2017
Имя: МАРИЯ
Раздел: Соціологія
Вопрос: Особливості навчальної мотивації користувачів соціальних мереж студенського віку
Раздел: Соціологія
Вопрос: Особливості навчальної мотивації користувачів соціальних мереж студенського віку
Ответ Доброго дня, Мария! Ваша тема потребує самостійної роботи з каталогами бібліотеки. Можемо запропонувати розпочати з наступних джерел: 1). Тимошенко Н. І. Інформаційні технології в освіті : [вища освіта] / Н. І. Тимошенко, О. А. Власюк // Нові технології навчання. – 2014. – № 80. – С. 61-63.; 2). Болдова Т. А. Культурный и образовательный интерфейс Интернета: [использование сети www в обучении студентов] // Личность. Культура. Общество. - 2012. - Т. XIV, Вып. 1. - С. 292-298.; 3). 975451 60.5
С69 Лобовікова О. О. Специфіка взаємодії в соціальних мережах / О. О. Лобовікова // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : збірник наук. праць / Класичний приватний ун-т ; [редкол.: Бех В. П. та ін.].- Запоріжжя : КПУ. – 2014. - Вип. 62. – С. 164-172.; 4). Тіхонов В. І.
Загальна характеристика сучасних інформаційних технологій в системі освіти / В. І. Тіхонов // Гілея. – 2015. – № 11(102). – С. 366-370.; 5). Громов Є. В.
Електронні засоби навчання : сучасні підходи до структури й технології розроблення / Є. В. Громов, Т. В. Ящук // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2010. – № 1. – С. 91-99.; 6). Дубняк К. В.
Соціальні мережі Інтернет як засіб обміну інформацією / К. В. Дубняк // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2014. – № 3. – С. 122-126.
Дата: 07.01.2017
Имя: Ксения
Раздел: Психологія
Вопрос: Предмет: социальная психология. Тема: міжособистісні відносини між посадовими особами. Дякую
Раздел: Психологія
Вопрос: Предмет: социальная психология. Тема: міжособистісні відносини між посадовими особами. Дякую
Ответ Здравствуйте, Ксения! Предлагаем Вам начать со следующих источников: 1). Ф84225 88.5 Х69 Теорія особистості та міжособистісна сумісність // Ходаківський Є. І. Психологія управління : підруч. для внз / Є. І. Ходаківський, Ю. В. Богоявленська, Т. П. Грабар ; за ред. Ходаківського Є. І. – 4-тє вид., перероб. та доп. – К. : Центр учб. літ., 2015. – С. 429-438.; 2). Шлаина В. М. Проблемы межличностных отношений / В. М. Шлаина // Психология и соционика межличностных отношений. – 2015. – № 11-12. – С. 5-10.; 3). 892450 88 С79 Міжособистісні стосунки в групах // Степанов О. М., Фіцула М. М. Основи психології і педагогіки: посіб. - К., 2003. - С. 97-102.; 4). Прокушев Е. Основные аспекты совместимости в малой группе, коллективе // Бизнес. - 1999. - № 7-9. - С. 8-9.; 5). 865974 88.3 О-28 Межличностные отношения в группах и коллективах // Общая психология : курс лекций ; сост. Е. И. Рогов. – М. : Владос, 1999. - С. 129-160.; 6). Тельнов Н. Научная основа межличностных отношений // Прикл. психология и психоанализ. - 2000. - № 1. - С. 60-70.; 7). 564220 88.5 М43 Межличностное восприятие в группе / В. С. Агеев, Г. М. Андреева, Ю, М. Донцов и др.; под ред. Г. М. Андреевой, А. И. Донцова. - М. : Изд-во МГУ, 1981. - 294 с.
Дата: 07.01.2017
Имя: Катя
Раздел: Філософія
Вопрос: Вчення про людину та суспільство у творчості гуманістів епохи Відродження.
Раздел: Філософія
Вопрос: Вчення про людину та суспільство у творчості гуманістів епохи Відродження.
Ответ Доброго дня! Катя, Ваша тема потребує самостійного опрацювання запропонованих нами джерел: 1). 479120 87.3 С59 Соколов В. В. Средневековая философия: (учеб. пособие для ун-тов). - М.: Высшая школа, 1979. - 448 с.; 2). 441564 87.3 Б87 Брагина М. М. Итальянский гуманизм: Этические учения Х1У-ХУ вв.:(Учеб. пособ. для ун-тов и пед. ин-тов). - М.: Высш. шк.,1977. - 254 с.; 3).948845 87.3 Г70 Горфункель А. Х. Философия эпохи Возрождения : учеб. пособ. - М., 2009. - 370 с.; 4). 730069 87.3(4Ит) И92 Итальянский гуманизм эпохи Возрождения : Сб. текстов. - М., 1988. - Ч. 2. - 190 с.; 5). 423552 87.3 Р32 Ревякина Н. В. Проблемы человека в итальянском гуманизме второй половины Х1У-первой половины ХУ века. - М.: Наука, 1977. - 272 с.; 6). 885975 87.3(0)Х18 Розуміння людини та її меж у філософії Середньовіччя // Хамітов Н. та інш. Історія філософії: Навч. посіб.- К..2000. - С. 53-74; 7). Війтенко О. Гуманістичні ідеали епохи Відродження // Персонал. - 2010. - № 2. - С. 120-130; 8). Лозовицький О. Генеза гуманістичної ідеології епохи Відродження // Історія України. - 2003. - № 21-22. - С. 8-15; 9). 832730 87.3 Р31 Реале Д.,Антисери Д. Гуманизм и Возрождение // Реале Д. Западная философия от истоков до наших дней / Реале Д.,Антисери Д. - СПб., 1994. - Т. 2. - С. 212-236.