«Єдиний спосіб зробити щось дуже добре – любити те, що ти робиш.»

Стів Джобс

1975 року Рей Даліо започаткував інвестиційну компанію «Бриджвотер Асошіейтс» у своїй трикімнатній квартирі в Нью-Йорку. За наступні сорок два роки він розбудував її у п’ятий за величиною приватний бізнес у США і заробив для своїх інвесторів грошей більше, ніж будь-який інший гедж-фонд в історії. У процесі роботи Даліо розробив низку унікальних принципів, які, вірить він, і допомогли йому досягти успіху і якими він ділиться у цій книжці:

Ф87079 334.7 Д15 Даліо Р. Принципи / Рей Даліо ; пер.: Наталії Ференс, Бориса Превіра. — [К.] : Вид. група КМ-БУКС, [2019]. — 544 с. — Бібліогр.: с. 517-520.

Видання повне нових ідей, однак в основі лежить ясний і чіткий підхід, що включає інноваційну систему ухвалення компетентних рішень, скористатися якою зможе будь-хто, незалежно від поставлених цілей. У книзі також описана концепція меритократії ідей, яка прагне до змістовної праці й змістовних стосунків через радикальну чесність і радикальну відкритість, що і допомогло «Бриджвотеру» досягти успіху. Автор, якого одне із видань назвало «Стівом Джобсом в інвестиціях», дає всім читачам рідкісну можливість отримати перевірені на практиці поради, які ви не знайдете у традиційній бізнес-літературі.

«Безцінні методи і напрацювання, якими поділився зі мною Рей Даліо, тепер доступні й вам у книжці Принципи

Білл Гейтс

 

 

996595 005.93 Г16 Галлагер Л. Історія Airbnb: як троє звичайних хлопців підірвали готельну індустрію / Лей Ґаллагер ; з англ. пер. Любов Пилаєва. — К. : BookChef : [Форс Україна], 2019. — 384 с.

Якось у 2007 році у Сан-Франциско, під час проведення міжнародної конференції дизайнерів, через яку були переповнені всі готелі міста, у Даяна Ческі та Джо Геббії виникла химерна ідея. Вони вирішили використати вільний простір у квартирі з трьома спальнями в передмісті Сан-Франциско, поклавши на підлогу надувні матраци, й запропонувати охочим орендувати їх. Згодом до них приєднався інженер-програміст Нейтан Блечарзик.

З цього моменту розпочалася історія онлайн-спільноти й однойменної компанії Airbnb , яка надає можливість мандрівникам розглядати пропозиції від господарів житла в будь-якому куточку земної кулі й орендувати його. Компанія заробляє на тому, що в процесі бронювання виступає як посередник, комісія якого становить від 6 до 12 %.

Ця книга підштовхує до дій. Наочно демонструє, що бізнес світового масштабу – це лише успішний збіг обставин і наявність стартового капіталу. Перш за все – здатність бачити можливості там, де їх не бачать інші. І бути готовим рухатися швидко й упевнено попри будь-що.

«Маю дещо тобі сказати. Одного дня ми створимо компанію, і колись про неї напишуть книжку.»

Джо Геббія

995658 005.9 М15 Мак-Корд П. Наснага. Побудувати культуру свободи та відповідальності за результат (як це зробили в Netflix) / Петті Мак-Корд ; [пер. з англ. О. Шевченко]. — [К.] : Вид. група КМ-БУКС, [2018]. — 176 с.

Більшість компаній не вміють наймати на роботу, мотивувати чи створювати ефективну команду. І Петті Мак-Корд має право це стверджувати, адже їй вдалося впровадити унікальну і надзвичайно продуктивну культуру на «Netflix», де вона працювала піар-директоркою.

Книга спогадів про розбудову компанії — своєрідний путівник для лідерів усіх рівнів із побудови культури високої продуктивності, здатної витримати швидкі темпи змін у сучасному бізнесі.

Усвідомлення того, як варто відповідати на нові виклики, прийшло не одразу, — вони розвивали новий підхід до роботи, поступово адаптуючись: пробуючи щось нове, помиляючись, починаючи спочатку і пересвідчуючись у хороших результатах. Компанія постійно «перевинаходить» сама себе.

«Netflix» може бути найяскравішим прикладом, але всі компанії, від стартапів до корпоративних гігантів, мають уміти пристосовуватися. Вони мають уміти передбачати нові запити ринку і хапатися за нові можливості та технології – інакше не встигнуть за інноваціями конкурентів.

«Постійно нагадуйте собі, що люди мають силу. Цінуйте їхню наснагу, звільніть її від застарілих правил, погоджень і порядків, — і повірте мені, вони будуть могутніми»

 

Ф87170 687.01 О-96 О'Ші К. Феномен Zara: історія генія, який заснував Inditex / Ковадонґа О'Ші ; з англ. пер. Лідія Малець ; за заг. ред. Євгена Плясецького, Світлани Андрющенко. — 4-те вид. — К. : BOOKCHEF : [Форс Україна], 2019. — 216 с.

Zara… Що ж криється за цими чотирма літерами? Визначена законодавиця моди… Культовий «модний» бренд… Лідер світового рейтингу компаній-ритейлерів… Флагман унікальної текстильної компанії Inditex, що під своїм прапором об’єднала такі відомі торговельні марки, як Pull&Bear, Massimo, Dutti, Oysho, Bershka… Революціонер у сфері фен-ритейлу і виробництва одягу, бізнес-модель якого нині вивчають провідні бізнес-школи світу…

І ще варто зауважити, що завдяки таким компаніям, як Zara, мільйони людей, яким не по кишені вироби «високої моди», все одно мають змогу дивовижно одягатися і мати добрий настрій. Хто ж творець такого дивовижного феномену? І яким було сходження на вершину олімпу моди? Яким чином їм вдається оновлювати 40 % асортименту щотижня?

У своїй книзі Кавадонга О’Ші з глибокою обізнаністю і вишуканою легкістю, сягаючи аж до витоків Zara, розповідає історію перетворення компанії Амансіо Ортеги на глобального гравця у світі моди, якого ми знаємо тепер. Історія Zara може багато чому навчити: як звичайний продавець може стати найзаможнішою людиною в світі; як змінити думку мільйонів споживачів; як створити найвидатнішу компанію ХХІ століття…

«Коли ми починали, я не міг навіть уявити такий вибух. Але день за днем ви продовжуєте рухатися вперед і бачите, як із кожним кроком перед вами простягається незвідана дорога.»

Амансіо Ортега

Ф87229 339 М27 Маркус С. Магазин моєї мрії : мемуари : вид. присвяч. 90 річниці "Neiman Marcus" / Стенлі Маркус ; [пер. з англ. В. Луненко]. — [Х.] : Фабула #PRO : [Ранок, 2019]. — 326 c. : іл.

«Neiman Marcus» було створено в результаті неправильного розрахунку її засновників: Герберта Маркуса, його молодшої сестри, Керрі, та її чоловіка Ела Неймана.

Але спочатку був успішний бізнес, створений у результаті їхнього партнерства. Успішний настільки, що через два роки партнери отримали дві пропозиції на продаж. І саме в цьому пункті крилася помилка. Перший покупець пропонував 25 тисяч доларів готівкою, а другий – франшизу з продажу в Міссурі і Канзасі поки що невідомого продукту «кока-кола». Без сумніву, партнери вважали себе надто розумними, аби втягнутися в оборудку з невідомою газованою водою…

Але саме ці 25 тисяч доларів і дозволили їм 8 вересня 1907 року відкрити «новий ексклюзивний магазин для модниць, який спеціалізуватиметься на готовому одязі», з лейблом «Neiman Marcus».

Стенлі Маркус, власник відомої в усьому світі мережі магазинів одягу, щиро ділиться власним досвідом, запрошуючи читачів стати свідками сумнівів і пошуків шляху, помилок і блискучих рішень, поразок і перемог. Ця історія неймовірного успіху – насправді історія родини, кількох поколінь, відданих своїй справі, династії, яка стала символом ділового успіху і сімейної єдності.

Якщо ви хочете започаткувати власну справу, прагнете, щоб бізнес приносив прибуток і стабільно розвивався, або шукаєте орієнтирів у мінливому світі підприємництва – тоді ця книжка для вас!

«Neiman Marcus ніколи не вважатиме продаж успішним, якщо покупка для клієнта була невдалою.»

Герберт Маркус

Марина Маслова

Відділ наукової інформації та бібліографії