Кожна людина в цьому світі щось продає: продукт, послугу, власний досвід чи знання. Але не кожен досягає успіху. Чому? Тому що не підходить до цього питання професійно. Тож, пропонуємо погляди професіоналів.
Ф87160 658.8 Г60 Голмс, Ч. Ідеальна машина продажів. 12 перевірених стратегій ефективності бізнесу / Чет Голмс ; [пер. з англ. І. Семенюк]. — [Харків] : Фабула #PRO : [Ранок, 2019]. — 288 с. : іл.
Книга неперевершеного маркетолога Чета Голмса – результат його багаторічної співпраці з різними продуктами на різних майданчиках, буквально нашпигована блискучими ідеями. Хіба не мудріше освоїти 12 перевірених стратегій і довести їх до бездоганності, аніж продиратися крізь сотні різних ідей, жодну не доводячи до кінця?
Впровадити в життя стратегії з цієї книги чи трансформувати ваш бізнес в «ідеальну машину продажів» буде неважко. Ключ полягає у вивченні та практиці твердої дисципліни та цілеспрямованості, аби постійно, раз за разом звертатися до цих 12 елементів.
Універсальний рецепт діє за однієї умови – не можна зупинятися на половині шляху, не можна опускати руки, треба ставити цілі і наполегливо дотримуватися визначених планів – тоді буде вам щастя, продажі і задоволені клієнти.
«Ця книга буде класикою доти, доки компанії шукатимуть способи покращити свої прибутки, продажі та своє майбутнє»
Джей Конрад Левінсон,
батько «партизанського маркетингу»
Ф87156 658.8 З-59 Зіглар З. Секрети укладання угод / Зіг Зіглар ; [пер. з англ. Я. Машико]. — Допов. вид. — [Харків] : Фабула #PRO : [Ранок, 2019]. — 416 с.
Коли ви вперше відкриєте цю книгу, автор (людина з більш ніж 50-річною історією успішних продажів, популярний лектор та консультант) пропонує швидко переглянути її всю, озброївшись ручкою та підкреслюючи те, що дійсно «захоплює» вас (тільки не в бібліотечній книжці!).
Для другого читання вам знадобиться блокнот приблизно такого ж розміру, як і книжка. Це буде доречно й зручно, а ще він рекомендує дати своєму блокноту таку ж назву, як і в цієї книжки, та додати попереду своє ім’я. Тож це будуть «Ваші секрети укладання угод». Під час другого читання ви захочете зупинитися та записати ідеї, на які вас надихнули «Секрети» і які ви можете використовувати у власній кар’єрі чи особистому житті.
Третє читання ще глибше відкриє вам значення книжки, і ви додасте більше сторінок та ідей до вашого блокнота. Знову ж таки, це читання займе багато часу, але пам’ятайте: ви інвестуєте час, а не витрачаєте його.
Четверте читання зробить вас ще більш обізнаним з понад 700 запитаннями в «Секретах». Навіть після четвертого читання ви захочете тримати «Секрети» напохваті як довідник. Ось так, без зайвої скромності! До того ж все це подається у веселій і зрозумілій манері… й ілюстровано малюнками.
«Не думайте, що ви невдаха, бо ви не природжений продавець. Однак ви, безумовно, можете навчитися продавати. І ця книжка покликана вам у цьому допомогти»
997178 339.3 Г33 Геммонд Р. Мистецтво роздрібної торгівлі: предові ідеї та стратегії від найуспішніших торгових компаній світу / Річард Геммонд ; [пер. з англ. Р. Ладохіної]. — [К.] : Вид. група КМ-Букс, [2019]. — 416 с.
Плідна робота в роздрібній торгівлі, коли вдається спонукати незнайому людину із власної волі витратити у вас гроші, ввести у браузер назву саме вашого магазину, оминути крамницю конкурента, по-справжньому захоплює.
Крім того, ви можете розміщувати свої крамниці фізично, віртуально та ще сотнею проміжних гібридних способів. Це надихає і збуджує, це і є наше сьогодення.
Однією з найбільших помилок, пов’язаних із роздрібною торгівлею, є те, що реальну і віртуальну торгівлю часто вважають різними явищами. Це не так. Будь-яка роздрібна торгівля існує заради покупців, її завдання полягає в тому, щоб зацікавлювати і приваблювати людей, викликати у них бажання купувати, підтримувати позитивні враження після продажу і пропонувати клієнтам обговорювати їх.
Книга складається із двох частин. У першій – досвід лідерів роздрібного бізнесу, у другій – практичні методики та корисні поради. Тож до справи!
«Тепер усе вирішують клієнти, і ми маємо працювати так, як хочуть вони, незалежно від того, що і яким чином ми продаємо»
Ф87174 658.8 А93 Аун М. Це ж клієнт, дурнику! 34 корисні поради клієнтоорієнтованому бізнесмену / Майкл Аун ; [пер. з англ. Т. Мухамедшиної]. — [Харків] : Фабула #PRO : [Ранок, 2019]. — 240 с.
Усі шукають можливість щось продати, відкрити свій бізнес, збільшити прибутки й стати успішними просто зараз. Успіх у бізнесі – це відданість та задоволення клієнта. Чудове клієнтське обслуговування – стратегія конкурентоспроможності на сучасному ринку. Справа в тому, що одного лише намагання постійно тримати клієнта задоволеним більше не досить. На сьогоднішній день треба обіцяти багато, а постачати – ще більше!
Прочитавши книгу, ви отримаєте нове бачення ключових проблем у сфері обслуговування клієнтів. Зрозумієте, що таке маркетинг, яку роль відіграє реклама, довідаєтесь, про що насправді думає клієнт і як перевершити його очікування, полюбите обслуговувати покупців, знайдете відповіді на безліч питань, а також дізнаєтесь, які навички спілкування є дійсно корисними.
Крім цього, автор відкриє вам магічний секрет, як перетворити погану новину на гарну. І нарешті, торкнетесь делікатної теми результатів, які можна виміряти.
«Обслуговування у п’ять – деякі експерти стверджують, що навіть у десять, — разів важливіше, ніж будь-який інший окремий чинник»
998567 658.81 Б25 Барлоу Д. Скарга — це подарунок: як зберегти лояльність клієнтів / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер ; пер. з англ. Дмитро Кожедуб. — К. : Наш формат, 2017. — 280 с. — (Світоглядна література).
Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли почуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь.
Автори книги пропонують інший варіант – сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, — скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьми крокової формули, яку ви знайдете в книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними.
«Якщо ми навчимося сприймати скарги саме як подарунок, ми зрозуміємо, як використовувати труднощі для власної користі»
998575 658.8 Д45 Діксон М. Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати" / Метью Діксон, Брент Адамсон ; пер. з англ. Дмитро Кожедуб. — 2-ге вид. — К. : Наш формат, 2019. — 240 с.
Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших – це ефективність відділу продажів. Саме команда продуктивних продавців може стати вашою суперсилою, яка допоможе випереджати конкурентів навіть у складні економічні часи.
На початку шаленого 2009 року, коли всесвітня економіка серйозно похитнулася, для всіх, хто займався бізнесом, настали скрутні часи: їхніх клієнтів наче здуло вітром в одну мить, торгівля завмерла. Але невеличка купка надзвичайно обдарованих менеджерів продовжувала продавати та укладати угоди…
Що вони робили інакше? У чому ж була їхня магія? Які навички, поведінка, знання та підходи найважливіші для ефективних продажів? Шукаючи відповіді на ці питання, автори провели ґрунтовне дослідження серед сотень передових працівників у десятках компаній по всьому світу та сформулювали висновки, які можна застосувати в будь-якій галузі.
«Хороші продавці мають одну спільну рису – вони всі прагнуть дізнатися, як стати ще кращим»
Марина Маслова,
Відділ наукової інформації та бібліографії