Економіка (555)
Дата: 25.05.2018
Имя: юра
Вопрос: Комісія з питань охорони праці підприємства.
Вопрос: Комісія з питань охорони праці підприємства.
Ответ Добрий день, Юра! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 925729 65.9(4Укр)248 К36 Керб Л. П.
Основи охорони праці : навчальний посібник / Л. П. Керб. – 2-ге вид., без змін. – К. : КНЕУ, 2006. – 216 с. 2). 929073 65.9(4Укр)248 Г96 Гусєв А.М. Охорона праці : Навч. посібник для вузів / А.М. Гусєв. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2006. – 283 с. 3). 936105 67.9(4Укр)305
К89 Кузнецов В. Охрана труда на предприятии / В. Кузнецов. – 4-е изд., перераб. и доп. – Х. : Фактор, 2007. – 722 с. 4). 944226 65.9(4Укр)248 Г82 Грибан В. Г.
Охорона праці : навч. посібник для вузів / В. Г. Грибан, О. В. Негодченко / Мін-во освіти і науки України, Дніпропетровськ. держ. ун-т внутрішніх справ. – К. : Центр учб. літ., 2009. – 280 с. 5). 953551 65.9(4Укр)248 Б28 Батлук В. А. Охорона праці : навч. посібник / В. А. Батлук, М. П. Кулик, Р. А. Яцюк / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". – 2-ге вид. – Львів : Львівська політехніка, 2009. – 360 с. 6).
955398 67.9(4Укр)305 О-92 Охорона праці в Україні : нормативна база / [упоряд. : Роїна О. М.]. – 6-е вид., змінене і доп. – К. : КНТ, 2010. – 528 с.
7). 966216 65.9(4Укр)248 О-92 Охорона праці : навч. посібник / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львівська політехніка" ; [Андрейчук Н. І. та ін.]. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2012. – 276 с. 8). Левченко О. Г.
Порядок розслідування нещасних випадків комісією підприємства / О. Г. Левченко // Сварщик. – 2015. – № 5. – С. 41-44
9). Лисюк М. Організація працеохоронних заходів службою охорони праці / М. Лисюк // Довідник кадровика. – 2016. – № 7. – С. 84-91.
10). 985794 65.9(4Укр)248 К29 Катренко Л. А. Охорона праці : навч. посібник для внз / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, І. П. Пістун. – 4-те вид., стер. – Суми : Університет. книга, 2016. – 540 с. 11). 871346 65.9(4Укр)248 П34 Пістун І. П.
Охорона праці : практикум / І. П. Пістун, Ю. В. Кіт, А. П. Березовецький. – Суми : Університет. книга, 2000. – 212 с.
12). Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства : затв. наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці
та гірничого нагляду від
21.03.2007 N 55 // Офіційний вісник України.- 2007. - № 26. - С. 127. 13). Охорона праці // Податки та бух. огляд. - 2017. - 18 трав. (№ 40). - С. 4-112. - Спецвип. 14). Епізаров О. Організація роботи з охорони праці // Безпека праці на вир-ві.- 2016. - № 10. - С. 24-27.
Дата: 10.05.2018
Имя: Карина
Вопрос: Добрий вечір! Потрібна література з теми Фірмовий стиль як система візуальної ідентифікації.
Вопрос: Добрий вечір! Потрібна література з теми Фірмовий стиль як система візуальної ідентифікації.
Ответ Добрий день, Карино! Пропонуємо розпочати з наступних джерел: 1) Кацал І. Мистецький прагматизм. Фірмовий стиль компанії як неодмінний інструмент просування // Консалтинг в Україні. – 2008. – № 7-8. – С. 36-38.; 2) Штвєркова Х. Вплив фірмового стилю на економічну ефективність організації / Х. Штвєркова, П. Крібікова, В. Хумлова // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 11. - С. 515-521.; 3) 966511 88.5 Б25 Барна Н. В. Естетика іміджмейкінгу : монографія / Н. В. Барна, С. І. Уланова / М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – К. : Слово, 2012. – 176 с.; 4) 983585 88.5 Б81 Бондаренко І. С. Імідж як знакова система. Семіотичні моделі візуальної комунікації // Бондаренко І. С. Іміджологія у системі гуманітарних знань: культурно-освітні стратегії : монографія / Бондаренко І. С. ; Держ. вищ. навч. закл. "ЗНУ" МОН України. - Запоріжжя : [ЗНУ], 2016. – С. 16-21.; 5) Поліщук Г. В. Використання політипажних мотивів у створенні сучасного фірмового стилю [Електронний ресурс] // Вісн. Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв. Мистецтвознавство. Архитектура. - 2012. - № 6. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_6_12; - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_11_61; 6) Солдатенко Д. А. Сучасні тенденції в розробці фірмового стилю та рекламних повідомлень із використанням етнічних форм [Електронний ресурс] // Технології та дизайн. - 2014. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_10; 7) Звягінцева О. Б. Моделювання фірмового стилю підприємства в складі маркетингової політики комунікацій [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева, А. Ю. Туманова, Я. В. Мірза // Інноваційна економіка. - 2013. - № 3. - С. 210-217 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_3_50; 8) Литвинюк Л. До питання становлення та розвитку фірмового стилю [Електронний ресурс] // Вісн. Львів. нац. акад. мистецтв. - 2013. - Вип. 24. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnam_2013_24_4; 9) Грачов П. О.
Вибір та використання кольору в фірмовому стилі [Електронний ресурс] // Технології та дизайн. - 2015. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15; 10) Гніденко М. С.
Дизайн логотипу як основи фірмового стилю [Електронний ресурс] / М. С. Гніденко, В. В. Колесніков // Вісн. Київ. нац. ун-ту технологій та дизайну. Серія: Технічні науки. - 2015. - № 1. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutdtn_2015_1_11; 11) Кубко В. П.
Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, А. В. Баранюк // Гілея. - 2016. - Вип. 106. - С. 242-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_106_65; 12) Сьомкін В. В. Дизайн в контексті семантичної і візуальної гармонізації реклами і фірмового стилю [Електронний ресурс] // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. - 2015. - Вип. 2. - С. 106–109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tnvakho_2015_2_20; 13) Кубко В. П. Особливості використання кольорів у фірмовому стилі [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, Ю. В. Щербак // Гілея. - 2016. - Вип. 107. - С. 294-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_107_76; 14) Сьомкін В. Дизайн в контексті семантичної і візуальної гармонізації реклами і фірмового стилю [Електронний ресурс] // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2015. - Вип. 7. - С. 176-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmpmn_2015_7_20
Дата: 28.04.2018
Имя: Андрей
Вопрос: по социологии (Организаційно-економічний механизм управління зайнятістю в умовах ринку праці
Вопрос: по социологии (Организаційно-економічний механизм управління зайнятістю в умовах ринку праці
Ответ Добрий день! Пропонуємо розпочати з наступних джерел: 1) Фірсова С. Г. Управління зайнятостю: системний підхід / С. Г. Фірсова // Формування ринкових відносин в Україні. – 2006. – № 12(67). – С. 162-165.; 2) 967467 60.5 С69 Слабко Я. Я. Особливості системи управління зайнятістю в Україні / Я. Я. Слабко // Соціальні технології. Актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.- Запоріжжя, 2012.- Вип. 54. – С. 155-160.; 3) Буда Т. Регулювання зайнятості молоді в контексті інституційних змін у суспільстві : [ринок праці в Україні] / Т. Буда // Психологія і суспільство. – 2013. – № 1. – С. 98-104.; 4) Буда Т. Регулювання зайнятості молоді як соціально-економічна проблема / Т. Буда // Психологія і суспільство. – 2009. – № 3. – С. 129-133.; 5) Бондарчук К. П. Вдосконалення механізму регулювання зайнятості економічно активного населення / К. П. Бондарчук // Формування ринкових відносин в Україні. – 2010. – № 3(106). – С. 193-198.; 6) Добренко О. Напрями удосконалення організаційно-економічного механізму державного регулювання професійного ринку праці / О. Добренко // Україна: аспекти праці. – 2014. – № 7. – С. 44-49.; 7) 958605 65.9(4Рос)240 Г56 Гневашева В. А. Управление занятостью : учеб. пособие для вузов / В. А. Гневашева. – М. : КНОРУС, 2011. – 168 с.; 8) Бр2952 67.9(4Укр)305 И23 Іванченко А. В. Формування та розвиток механізмів державного регулювання зайнятості населення в Україні : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : [спец.] 25.00.02 - механізми держ. управління / Іванченко Андрій Володимирович ; Класич. приват. ун-т. – Запоріжжя, 2015. – 20 с.; 9) 948976 65.9(4Укр)240 Б87 Бражко О. В. Державне регулювання зайнятості населення в умовах соціально-економічного розвитку України : монографія / О. В. Бражко. – Запоріжжя : [КПУ], 2009. – 200 с.; 10) Гулевич, О. Ю. Організаційно-економічний механізм детінізації зайнятості в Україні / О. Ю. Гулевич // Ринок праці та зайнятість населення. – 2017. – № 4. – С. 48-57.; 11) Толуб'як В. С. Основні питання державного регулювання зайнятості населення в дослідженнях українських науковців / В. С. Толуб'як, Л. А. Мельник // Економіка та держава. – 2014. – № 7. – С. 102-106.
Дата: 25.04.2018
Имя: Наташа
Вопрос: концепція наукового управління Ф. Тейлора
Вопрос: концепція наукового управління Ф. Тейлора
Ответ Добрий день! Пропонуємо наступні джерела: 1) 835658 65.050.010 Т30 Тейлор Ф. У. Принципы научного менеджмента / Ф. У. Тейлор. – М. : Контроллинг, 1991. – 104 с.; 2) 835608 65.050.010 Т30 Тейлор Ф. У. Менеджмент / Ф. У. Тейлор. – М. : Контроллинг, 1992. – 138 с.; 3) 940469 65.050.010 Д44 Дідковська Л. Г. Історія вчень менеджменту : навч. посібник / Л. Г. Дідковська, П. Л. Гордієнко. – К. : Алерта, 2008. – 480 с. - Із змісту: Ф. Тейлор - творець наукового менеджменту. - С. 191-203.; 4) 989977 005.1 Т82 Туленков М. В. Сучасні теорії менеджменту : навч. посібник для внз. – К. : Каравела, 2017. – 304 с. - Із змісту: Фредерік Тейлор і принципи наукового менеджменту. - С. 16-21.
Дата: 02.04.2018
Имя: Світлана
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу по темі "Мерчандайзинг як метод максимально інтенсивного просування книг". Щоб розглядалися поняття, функції, призначення та власне засоби, які впливають на покупця в книжковому магазині. Дуже дякую!
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу по темі "Мерчандайзинг як метод максимально інтенсивного просування книг". Щоб розглядалися поняття, функції, призначення та власне засоби, які впливають на покупця в книжковому магазині. Дуже дякую!
Ответ Добрий вечір, Світлано! Для початку рекомендуємо Вам звернутися до таких видань: 1). 934593 65.542 Б76 Божкова В. В. Мерчандайзинг : навч. посібник для вузів / В. В. Божкова, Т. О. Башук. – Суми : Університетська книга, 2007. – 128 с.; 2). Волошин І.
На шляху до досконалості : Мерчандайзинг: нові можливості збільшення обсягу продажу // Консалтинг в Україні. – 2008. – № 7-8. – С. 40-43.; 3). Старицький Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 2. – С. 34-38. ; 4). 939560 65.542 С95 Сысоева С. В. Мерчандайзинг : Курс управления ассортиментом в рознице / С. В. Сысоева, Е. А. Бузукова. – М.; СПб. и др. : Питер, 2008. – 256 с.; 5). Афанасенко О. Сучасні напрями професіоналізації кадрів для книжкової галузі: основні тенденції та перспективи розвитку // Вісн. Кн. палати. - 2005. - № 10. - С. 9-12.; 6). Булах Т. Інноваційні технології в організації збуту видавничої продукції та послуг // Вісн. Кн. палати. – 2014. – № 10. – С. 6-9.