(6457)
Дата: 24.10.2017
Ответ Доброго дня, Константин! Радимо скористатися наступними джерелами: 1). 947293 87.7 С53 Снітинський В. В. Діловий етикет у міжнародному бізнесі : навч. посібник / В. В. Снітинський, Н. Б. Завальницька, О. О. Брух / Мін-во освіти і науки України. – Львів : Магнолія 2006, 2009. – 288 с.; 2). 910927 65.050 Д46 Ділові контакти з іноземними партнерами : навч.-практ. посібник для бізнесмена / за заг. ред. І. І. Тимошенка. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 284 с.; 3). 882446 88.5 Л91 Льюис Р. Д. Деловые культуры в международном бизнесе: От столкновения к взаимопониманию. - М. : Дело, 2001. - 446 с.; 4). 879716 65.050 М85 а Моул Д. Обратите внимание на ваши манеры: Европейская культура бизнеса / пер. с англ. О. Сергеевой. - Х. : Скорпион, 1999. - 208 с.; 5). 926951 87.7 Н49 Нельсон К. А. Бизнес Этикет: Международные стандарты общения / К. А. Нельсон / Пер. с англ. А. Кремневой. – М. : Интернет-Трейдинг, 2005. – 259 с.; 6). 953037 87.7 С42 Сканави А. А. Бизнес-этикет в арабских странах / А. А. Сканави. – М. : КНОРУС, 2010. – 160 с.; 7). Красніцька Г. М. Міжнародний етикет та його роль у веденні переговорів // Гілея. Науковий вісн. – 2016. – № 12(115). – С. 189-191.; 8). Красніцька Г. М. Національні особливості ділового етикету в європейських країнах // Гілея. Науковий вісн. – 2017. – № 2(117). – С. 260-262.; 9). Игнатьева Е. Европейский деловой этикет. Германия // Довідник секретаря та офіс-менеджера. - 2012. - № 7. - С. 73-79.; 10). Коленченко А. Деловой этикет: между Востоком и Западом // Довідник секретаря та офіс-менеджера. - 2009. - № 2. - С. 62-71.; 11). Ф79285 87.7 Б85 Босрок М. М. Бизнес по-азиатски. Обычаи и деловая этика / Мэри Мюррей Босрок; [пер. с англ. Ковалева Т. В.]. – Ростов н/Д : Феникс, 2008. – 368 с.
Дата: 23.10.2017
Ответ Доброго дня, Марто! Пропонуємо розпочати з таких джерел: 1). Шимановський М. Emokids: емоції, емоції, емоції: про субкультуру емокідів // Шкільний світ. — 2007. — № 40. — С. 15-16.; 2). Шимановський М. Emokids: емоції, емоції, емоції: про субкультуру емокідів // Шкільний світ. — 2007. — № 44. — С. 17-18.; 3). Абраменкова В. В. Подростковая субкультура как пространство самореализации: [Современные детско-молодежные сообщества (Эмо, металлисты, панки, готы,толкинисты, сатанисты)] // Мир психологии. – 2008. – № 1. – С.175-189.; 4). 954007 88.5 Б79 Большакова Е. А. Ваш ребенок - неформал. Родителям о молодежных субкультурах / Е. А. Большакова. – М. : Генезис, 2010. – 152 с.; 5). Фурман А. В. Субкультура : [поняття, типи, стилі, історіогенез] / А. В. Фурман, А. Литвин // Психологія і суспільство. – 2011. – № 3. – С. 187-192.; 6). Заглада Л. Чорно-рожеві діти смерті: [субкультура ЕМО] // Освіта України. - 2011. - № 43-44. - С. 9.; 7). Про бідних емо замовте слово: [основні ідеї емо-культури] // Директор шк. України. - 2010. - № 3. - С. 14.; 8). Веленко А. Про дітей-емо без емоцій // Психолог. - 2009. - № 18. - С. 23-26. - (Шк. світ).; 9). Мама, я хочу стать эмо!: [самые популярные субкультуры] // Лиза. - 2013. - № 26. - С. 48.
Дата: 20.10.2017
Имя: Андрей
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Буду благодарен, если найдете пару источников по теме: Технологія проведення різних акцій пов’язаних з екологічним вихованням у школі
Раздел: Педагогіка
Вопрос: Буду благодарен, если найдете пару источников по теме: Технологія проведення різних акцій пов’язаних з екологічним вихованням у школі
Ответ Доброе утро, Андрей! Предлагаем такие источники: 1) Кравченко Л. Екоквест - ефективна інноваційна технологія навчання // Біологія. - 2016. - № 16. - С. 19-34 (Екологія: вкладка).; 2) Кононець І. Екологічні знання у практичній діяльності людини : прес-конф. (рольова гра з екології для учнів 11-х кл.) // Біологія. - 2014. - № 8. - С. 23-36.; 3) Бучко М. Екологічний брейн-ринг // Біологія. - 2013. - № 12. - С. 24-26.; 4) Познякова С. Екологічні проблеми України : наук.-пізнав. конф. для учнів 9-11-х кл. // Екологія. - 2012. - № 14. 0- С. 4-23.; 5) 937966 74.200.5 Ш70 Шляхи практичного забезпечення екологічного виховання в навчальних закладах : форми та методи формування екол. світогляду / уклад.: І. В. Туманова,Т. В. Круть. – Запоріжжя : ЛІПС, 2006. – 240 с.; 6) 923676 74.200.5 Д87 Дивовижний світ (екологічне виховання) : на допомогу пед. працівникам навч. закладів / уклад. Р. О. Романчук. – Запоріжжя : ЛІПС, 2005. – 168 с.; 7) Бр 74.200.5 П47 Позакласні заходи з екології / [упоряд.: Т. В. Тимочко, О. В. Пащенко]. – К. : Аспект-Поліграф, 2006. – 32 с.; 8) 975025 74.200.5 Ф79 Формування екологічного світогляду школярів шляхом проектної діяльності : метод. зб. для організації навч. та позакл. роботи з питань екол. освіти та виховання в навч. закладах / Департамент освіти і науки, молоді та спорту Запоріз. міськ. ради, Інформ.-аналіт. метод. центр ; [уклад. Круть Т. В. ; ред. Гусак О. В.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2014. – 120 с., 1 л. іл. – (табл.).; 9) 973368 74.264.4 Д87 Дивовижне навкруги : метод. зб. для організації навч. та позакл. роботи з питань екол. освіти та виховання в навч. закладах / Департамент освіти і науки, молоді та спорту Запоріз. міськ. ради, Інформ.-аналіт. метод. центр ; [уклад. Круть Т. В.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2014. – 120 с. и др.
Дата: 20.10.2017
Имя: Алина
Раздел: Психологія
Вопрос: Допоможіть найти матеріал до курсової роботи з психології. Тема: Властивості уваги та її звязок з навчальною успішністю учнів. Дякую
Раздел: Психологія
Вопрос: Допоможіть найти матеріал до курсової роботи з психології. Тема: Властивості уваги та її звязок з навчальною успішністю учнів. Дякую
Ответ Доброго дня, Аліно! Пропонуємо розпочати з таких джерел: 1). 912503 88.3 П86 Психология внимания : Хрестоматия по психологии / под ред. Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романова. – М. : ЧеРо:Омега-Л, 2005. – 858 с.; 2). 964775 88.3 Р49 Рибо Т. А. Психология внимания / Т. А. Рибо / пер. с фр. А. И. Цомакион. – Изд. 4-е. - [Репринт. изд.]. – М. : URSS : [КД "Либроком", 2011]. – 98 с.; 3). 88.3 М99 М'ясоїд П. А. Увага / П. А. М'ясоїд // М'ясоїд П. А. Курс загальної психології : підручник / М'ясоїд П. А. - К. : Алерта. – 2013.- Т. 2. – С. 270-316.; 4). 550933 88.3 П86 Психология внимания и мышления : метод. разраб. для учителей и студентов : [сб. статей] / Сарат. гос. пед. ин-т им. К. А. Федина. – Саратов : Сарат. ГПИ, 1980. – 72 с.; 5). М123766 88.8 371.015 Е74 а Ермолаев О. Ю. Внимание школьника / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина, Т. А. Мешкова. - М. : Знание, 1987. - 79 с.; 6). М43703 88.8 Л36 Левитина С. С. Можно ли управлять вниманием школьника? - М. : Знание, 1980. - 93 с.- (Новое в жизни, науке, технике. Сер. "Педагогика и психология"; № 11).; 7). 845411 88.8 Ч-46 а Черемошкина Л. В. Развитие внимания детей: Популяр. пособие для родителей и педагогов. - Ярославль: Академия развития, 1997. - 219 с.; 8). Нурєєва О. С. Що робити, якщо дитина неуважна на уроці?: [психологічні поради] // Історія та правознавство. - 2013. - № 8. - (Вкладка).; 9). Соловйова Н. Розвиток уваги в учнів початкової школи: Уроки психології // Психолог. - 2010. - № 40. - С. 13-17.
Дата: 19.10.2017
Имя: Катерина
Раздел: Журналістика
Вопрос: Буду вдячна за допомогу з пошуком літератури за темою "медіаперсона на українському телебаченні, медіаповедінка, медіаімідж". ДЯКУЮ!
Раздел: Журналістика
Вопрос: Буду вдячна за допомогу з пошуком літератури за темою "медіаперсона на українському телебаченні, медіаповедінка, медіаімідж". ДЯКУЮ!
Ответ Шановна Катерина! Пропонуємо Вам розпочати з наступних джерел: 1). Костюк В. В. Телевізійний імідж ведучого як складова його майстерності // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2010. – № 1. – С. 76-79.; 2). Біланчук С. М. Імідж - складова інформаційної інтенсифікації // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. – 2009. – № 3-4. – С. 131-133.; 3). 956871 76.3 Ш34 Шведова Я. В. Стиль и манеры телеведущих // Шведова Я. В. Социально-педагогические аспекты телевидения и тележурналистики : монография / Ярослава Шведова , под общ. ред. Я. В. Подоляка. – Х. : [б. и.], 2007. – С. 145-163.; 4). Матвеева Л. В. Экранный образ и личностные особенности телеведущих (статья первая) // Психологический журн. - 1999. - Т. 20, № 1. - С. 20-30.; 5). Кияшко Ю. П. Індивідуальність телевізійного журналіста як основа його соціального та професійного іміджу // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2010. – № 4. – С. 120-124.; 6). 983585 88.5 Б81 Бондаренко І. С. Іміджологія у системі гуманітарних знань: культурно-освітні стратегії : монографія / І. С. Бондаренко / Держ. вищ. навч. закл. "Запорізький нац. ун-т" М-ва освіти і науки України. – Запоріжжя : [ЗНУ], 2016. – 304 с.; 7). Крайнікова Т. С. Медіаповедінка українських телеглядачів: аналіз стратегій, інформаційних потреб та інтересів [Електронний ресурс] / Т. С. Крайнікова // Культура України. - 2014. - Вип. 45. - С. 183-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ku_2014_45_24. 8). Крайнікова Т. Споживчі патерни медіаповедінки: cуть і роль у культурі медіаспоживання [Електронний ресурс] / Т. Крайнікова // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 3. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_3_13.