Педагогіка (353)
Дата: 21.11.2015
Имя: вика
Вопрос: аналіз програмових завдань щодо навчання дітей дошкіільного віку лементам математики відповідно до діючих програм ( "Дитина", "Дитина в дошкільні роки " , "Соняшник", "Впевнений старт")
Вопрос: аналіз програмових завдань щодо навчання дітей дошкіільного віку лементам математики відповідно до діючих програм ( "Дитина", "Дитина в дошкільні роки " , "Соняшник", "Впевнений старт")
Ответ Доброго дня! Ваша тема потребує самостійної роботи з джерелами. Пропонуємо розпочати з наступних: 1) Поліняка К. Від одного до десяти : [дітям про цифри (за програмою "Впевнений старт")] // Розкажіть онуку. - 2013. - № 1-2. - С. 119-123.; 2) Первые шаги в математику : [по программе "Детство"] // Дошкол. воспитание. - 2004. - № 12. - С. 10-15.; 3) Беспалько М. Геометрія для малят // Дит. садок. - 2014. - № 9. - С. 26-34.; 4) 955434 74.1 Н73 Новикова В. П. Математика в дитячому садку : конспекти занять : для роботи з дітьми 6-7 років. – [Х.] : Ранок, 2007. – 144 с.; 5) 955828 74.1 С14 Сазонова А. В. Загальнотеоретичні основи природничо-математичної освіти дітей дошкільного віку : навч. посібник. – К. : Слово, 2010. – 248 с.; 6) Ф82446 74.9 Ш18 Шалаева Г. П. Арифметика на орешках / Г. П. Шалаева. – М. : Слово : АСТ, [2011]. – 272 с.; 7) 883994 74.1 П38 Плетеницька Л. С. Логіко-математичний розвиток дошкільників : додаток до програми "Дитина в дошкільні роки" / Лідія Плетеницька, Катерина Крутій. – Запоріжжя : ЛІПС, 2002. – 154 с.
Дата: 21.11.2015
Имя: Юлия
Вопрос: Доброго дня,допоможіть з літ-рою для диплому:Розвиток комунікативних умінь старшокласників в процесі проектної діяльності.
Вопрос: Доброго дня,допоможіть з літ-рою для диплому:Розвиток комунікативних умінь старшокласників в процесі проектної діяльності.
Ответ Доброго дня, Юліє! Пропонуємо використати такі джерела: 1) Хромчак, Н. Технологія спільного проектування / Н. Хромчак // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 9. – С. 30-31.; 2) Сидоренко В. Проектна діяльність як засіб соціалізації учнів // Позашкілля. - 2014. - № 6. - С. 38-41.; 3) Белякина И. В. Изучение возможностей проектной деятельности старшеклассников как условие их подготовки к самореализации // Шк. и пр-во. - 2012. - № 5. - С. 3-6.; 4) Абрамова В. Г. Використання проектної технології як засобу формування особистісного розвитку учня в класному колективі // Виховна робота в шк. - 2012. - № 1. - С. 27-35.; 5) Гольденберг Я. Інтегрований колективний науковий проект старшокласників як важлива складова проектної технології // Історія України. - 2011. - № 17. - С. 16-18.; 6) Богосвятська, А. І.
Проектно-діяльнісна технологія навчання / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2013. – № 3. – С. 20-27. – Бібліогр.: 13 назв.; 7) Галушкова, О. Н. Система уроков по повышению коммуникативной компетентности учащихся с использованием проектной методики / О. Н. Галушкова // Англійська мова та література. – 2011. – № 26. – С. 24-27. – Продовж. Поч. у № 25.; 8) Лазарев, В. С.
Новое понимание метода проектов в образовании / В. С. Лазарев // Педагогика. – 2011. – № 10. – С. 3-11. та ін. Взагалі, за темою "Метод проектів" дуже багато літератури. Можливо, ви захочете її переглянути. Для цього треба скористатися нашим Електронним каталогом.
Дата: 19.11.2015
Имя: яна
Вопрос: позакласна виховна музична робота в поч шк
Вопрос: позакласна виховна музична робота в поч шк
Ответ Доброго дня, Яно! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Бейзеров, В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час / В. Бейзеров // Рідна шк. – 2006. – № 2. – С. 18-20. – Бібліогр.: 11 назв.; 2). Рева, В. Індивідуальні стратегії формування естетичного сприймання музики школярами / В. Рева // Мистецтво та освіта. – 2006. – № 1. – С.12-15.; 3). Егоров, О. Г. Музыка и литература: (Факультативный курс в школе) / О. Г. Егоров // Музыка в шк. – 2006. – № 5. – С. 27-36.; 4). Прилуцкая, Н. В. Формирование интереса к музыке у школьников / Н. В. Прилуцкая // Музыка в шк. – 2007. – № 3. – С. 25-35.; № 4. – С. 28-34.; 5). Полозова, А. В. Классическая и массовая музыка как материал для формирования музыкальных предпочтений школьников-подростков / А. В. Полозова // Искусство и образование. – 2009. – № 6. – С. 29-37.; 6). Волошенко О. Естетичні смаки учнів. Формування та розвиток методом упровадження народних музичних ігор // Шк. світ. - 2015. - № 19. - (Вкладка).; 7). 953901 74.200.5 Э87 Фурсенко Т. Ф. Музичне виховання в основній школі : (експериментальна програма для позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах) / Т. Ф. Фурсенко // Естетичне виховання школярів / [Білянська Н. В. та ін.; гол. ред. В. В. Григораш, І. Т. Соколянська]. – Х. : Основа, 2009. – С. 4-25.; 8). Ковмір, О. Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір // Рідна шк. – 2011. – № 7. – С. 69-73.; 9). Дзюба, І. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / І. Дзюба // Рідна шк. – 2012. – № 10. – С. 49-52. – Бібліогр.: 5 назв.; 10). Жорнова О. Мюзикл у школі: соціокультурні реалії в епоху постмодерну // Шлях освіти. - 2003. - № 4. - С. 34-38.; 11). 565397 781.1 С87 Струве Г. А. Школьный хор : кн. для учителя. - М., 1981. - 191 с.; 12). Бр 371.8 П78 Программы для внеклассной и внешкольной работы. - М., 1971. - Сб. 10-13. Кружки и студии музыкального воспитания. - 287 с.
Дата: 17.11.2015
Имя: юля
Вопрос: Методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності на уроках математики
Вопрос: Методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності на уроках математики
Ответ Доброго дня, Юля! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Бр 74.262 И37 Изместьева Р. Ж.
Рубежный контроль по математике : 5-9 классы / Р. Ж. Изместьева. – М. : Чистые пруды, 2006. – 32 с. – Б-чка "Первого сентября" ; вып. 2(8), Математика.
2). 754348 74.262 Б36 Бевз Г. П. Методика викладання математики : навч. посібник для вузів / Г. П. Бевз. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К. : Вища школа, 1989. – 368 с. – Бібліогр.: с. 359-361. 3). 869641 74.262 К68 Король Я. А.
Формування практичних умінь і навичок на уроках математики : монографія / Я. А. Король. – Тернопіль : Навч. книга - Богдан, 2000. – 136 с. – Бібліогр.: с. 133-135.
4). 667123 74.262 С44 Скобелев Г. Н. Контроль на уроках математики : пособие для учителя / Г. Н. Скобелев. – Минск : Нар. асвета, 1986. – 104 с. – Библиогр.: с. 102-104. 5). 808162 74.262 М54 Методика викладання математики в середній школі : навч. посібник для внз / упоряд. : Р. С. Черкасов, А. А. Столяр. – Х. : Основа, 1992. – 304 с. – Бібліогр.: с. 301-303 (74 назви). 6). 654933 51 С 17 Самостоятельная деятельность учащихся при обучении математике : сб. ст./ сост. С.И. Демидова, Л.О. Денищева.- М. : Просвещение, 1985.-191 с., ил. 7) Организация контроля знаний учащихся в обучении математике : пособие для учителя : сб. ст / сост. З.Г. Борчугова, Ю.Ю. Батий.- М. : Просвещение, 1980, 96 с., ил. 8). Загіряк М. Проблеми якості математичної підготовки випускників закладів загальної середньої освіти на тлі системи визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання / М. Загіряк // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2014. – № 5-6. – С. 38-49. 9). Клепиков В. Н. Ценностно-смысловое освоение математических понятий в учебно-познавательной деятельности учащихся / В. Н. Клепиков // Педагогика. – 2011. – № 3. – С. 31-37. 10). Барабаш В.В. Діагностичні самостійні роботи // Математика в шк. - 2011.- № 25. - С. 9-11. 11) Омельченко М.Г. Технологія організації домашньої контрольної роботи з математики // Математика в шк. України. - 2010.- № 32. - С. 7-11. 12) Раба І.В. Основні форми контролю успішності учнів з математики // Математика в шк. України. - 2013.- № 13-15. - С. 2-5. 13). Семенцова Т.С. Контроль знань учнів : метод. рекомендації вчителю // Математика в шк. України. - 2005.- № 16. 14) Протецька М.Й. Система перевірки навчальних досягнень учнів з математики // Математика в шк. України. - 2004.- № 6.
Дата: 16.11.2015
Имя: инна
Вопрос: понятійно-категоріальний апарат контролю навчальної діяльності учнів початкових класів
Вопрос: понятійно-категоріальний апарат контролю навчальної діяльності учнів початкових класів
Ответ Доброго дня, Інно! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 909556 74.202 Р93 Рыжов В.Н.
Дидактика : учеб. пособие для пед. колледжей и лицеев / В.Н. Рыжов. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 320 с. 2). 931707 74.200 П24 Педагогический контроль в процессе воспитания : метод. рекомендации / Под ред. Е.Н. Степанова. – М. : Творческий центр, 2006. – 160 с. 3). 950006 74.202 Ф 79 Формування ключових компетентностей молодших школярів: самоосвіта, самооцінка, самоконтроль : (за результатами роботи міськ. творч. групи вчителів почат. кл.) / Упр. освіти і науки Запоріз. міськ. ради, Навчально-метод. центр ; [відп. за вип. І. Я. Крайній]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2009.- 120 с. 4). 918803 74.202 К 89 Кукушин В.С. Педагогика начального образования : учеб. пособие для пед. вузов / В.С. Кукушин, А.В. Болдырева-Вараксина. – М.;Ростов-на-Дону : МарТ, 2005. – 592 с. 5)
Махмутов М.И. Об использовании зарубежного опыта контроля знаний / М.И. Махмутов, Т.А. Шайхуллин // Педагогика. – 2006. – № 9. – С. 99-103. – Библиогр.: 14 назв.
6) Чудинский Р. М. Методологические подходы к проектированию и организации системы контроля и оценки общих и предметных компетенций учащихся / Р. М. Чудинский, А. А. Володин // Школьные технологии. – 2011. – № 1. – С. 140-150.
7). Серегин К. С. Роль личностной рефлексии в развитии понятийного мышления школьников // Психология и школа. – 2013. – № 1. – С. 28-39. – Библиогр.: 13 назв. 8) Луговий В. І. Культурно-інформаційна теорія освіти і педагогічний понятійно-категоріальний апарат / В. І. Луговий // Новий колегіум. - 2007. - N 5. - С. 10-17. 9) Сидоренко О. Б. Відповідальність як фактор підвищення навчальних досягнень у молодших школярів // Гілея. – 2014. – № 12 (91). – С. 323-329. 10) Ковалёва Г.С.
Стандарт второго поколения: новые идеи в оценке образовательных результатов в начальной школе / Г.С. Ковалёва, О.Б. Логинова // Школьные технологии. – 2010. – № 2. – С. 154-163. 11) Черниш Л. Аспекти контролю в початковій школі // Школа. - 2010. - № 1. - С. 67-71. 12) Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи // Почат. освіта. - 2008. - № 37-38. 13). Трубайчук Л.В. Младший школьник как субъект учебной деятельности // Начал. шк. - 2005. - № 9. - С. 6-9.