Педагогіка (353)
Дата: 29.11.2016
Имя: Ганна
Вопрос: тема по логопедії :методика відновлення голосу у дітей дошкільного віку при афонії, дисфонії, ринофонії.
Вопрос: тема по логопедії :методика відновлення голосу у дітей дошкільного віку при афонії, дисфонії, ринофонії.
Ответ Шановна Ганно! Пропонуємо Вам слідуючу літературу: 1). 944851 74.3 О-66 Орлова, О. С. Нарушения голоса : учеб. пособие / О. С. Орлова. – М.; Владимир : АСТ: Астрель : ВК, 2008. – 224 с. – (ил.). – Высшая школа. – Библиогр.: 108 назв;
2). 955900 74.3 Л69 Логопедія : підручник / за ред. М. К. Шеремет ; М-во освіти і науки України. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Слово, 2010. – 672 с. – Бібліогр.: 116 назв; 3). 768082 74.3 Ж86 Жукова Н. С. Преодоление общего недоразвития речи у дошкольников / Н. С. Жукова, Е. М. Мастюкова, Т. Б. Филичева. - М.: Просвещение, 1990. - 238 с.; 4). 65134 771.9 Н30 Нарушение речи и голоса у детей / под ред. С. С. Ляпидевского, С. Н. Шаховской. - М.: Просвещение, 1975. - 144 с.; 5). 18978 371.9 С16 Салахова А. Д. Развитие звуковой стороны речи ребенка / под ред. В. И. Бельтюкова. - М.: Просвещение, 1973. - 119 с.; 6). 377421 371.9 Т18 Таптанова С. Л. Коррекционно-логопедическая работа при нарушениях голоса : книга для логопеда. - М.: Просвещение, 1984. - 111 с.; 7). 25795 371.9 А51 Алмазова Е. С. Логопедическая работа по восстановлению голоса у детей : учебник. - М.: Просвещение, 1973. - 150 с.; 8). 965013 74.3 Б20 Балакирева А. С. Логопедия. Ринолалия : учеб. пособ. для вузов / А. С. Балакирева. - М.: В. Секачев, 2011. - 176 с.; 9). 766050 56.8 В46 Вильсон Д. Нарушение голоса у детей / пер. с англ.. - М.: Медицина, 1990. - 446 с.; 10). Орлова О. С. Методы самооценки голоса в скрининговой диагностике дисфоний / О. С. Орлова, Э. И. Ефремова, П. А. Эстрова // Логопедия сегодня. - 2011. - № 1. - С. 26-33; 11). Орлова О. С. Прменение биологической обратной связи в комплексной реабилитации больных с нарушениями речи, голоса и слуха // Практ. психология и логопедия. - 2007. - № 4. - С. 45-55; 12). Рібцун Ю. В. Про фонетико-фонетичний недорозвиток мовлення у дітей: попередження та подолання // Дефектологія. - 2012. - № 2. - С. 6-10.
Дата: 27.11.2016
Имя: Вика
Вопрос: Звуконаслідувальні ігри в роботі з виховання правильної звуковимови у дітей дошкільного віку"
Вопрос: Звуконаслідувальні ігри в роботі з виховання правильної звуковимови у дітей дошкільного віку"
Ответ Доброго дня, Вика! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Ф76280
74.3 П18 Парамонова Л.Г. Нарушение звукопроизношения у детей / Л.Г. Парамонова. – СПб. : Союз, 2005. – 224 с. – (ил.). 2). Ф78130 74.3
Ш67 Школьник Ю.К. Логопедия : Пособие по автоматизации свистящих, шипящих и сонорных звуков / Ю.К. Школьник. – М. : Эксмо, 2006. – 96 с.
3). 973097 74.3 О-53 Олефір О. І. Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч] дітей дошкільного віку : навч.-метод. посібник / Ольга Олефір, Алла Патинка, Людмила Федорович. – Вид. 2-ге, випр. та доп. – Запоріжжя : ЛІПС, 2014. – 272 с. – (табл.). – Бібліотека вихователя ДНЗ, Дошкілля ХХІ. – Бібліогр.: с. 267-270 (36 назв). 4). 943972 74.1 Г14 Гайдаєнко В. В.
Формування звуковимови у дітей дошкільного віку / Гайдаєнко Віталія Вікторівна, Іващенко Алла Володимирівна, Лисенко Галина Миколаївна. – Кам'янець-Подільський : [Вид. ПП Зволейко Д. Г.], 2006. – 184 с.
5). 947489 74.3 Г70 Горопашна, Ю.М. Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [к], [ґ], [х], [г] дітей дошкільного віку / Юлія Горопашна, Тетяна Литвиненко, Людмила Федорович ; КЗ "Запоріз. обл. ін-т післядипломної пед. освіти" ЗОР, Каф. дошкільної та початкової освіти. – Запоріжжя : ЛІПС, 2008. – 204 с. 6). 947487 74.3 И23 Іванюк Я. Ю.
Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [т], [т'], [д], [д'], [н], [н'] дітей дошкільного віку / Яна Іванюк, Альона Пістряк, Людмила Федорович ; КЗ " Запоріз. обл. ін-т післядипломної пед. освіти" ЗОР, Каф. дошкільної та початкової освіти. – Запоріжжя : ЛІПС, 2009. – 244 с.
7). 966510 74.1 Б74 Богуш А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посібник / Алла Богуш, Надія Луцан ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – Вид. 2-ге, доп. – К. : Слово, 2012. – 304 с. 8). 968374 74.3 Д69 Дорошенко С. О.
Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [л], [л'] дітей дошкільного віку : навч-метод. посібник / Світлана Дорошенко, Ірина Кацька, Людмила Федорович. – Вид. 2-ге, випр. та доп. – Запоріжжя : ЛІПС. – 184 с. – (іл.). 9). 947506 74.1 М74 Мовленнєва скринька для малят : конспекти ігор-занять із навчання української мови і розвитку мовлення дітей переддошкільного віку / КЗ "Запоріз. обл. ін-т післядипломної пед. освіти" ЗОР, Каф. дошкільної та початкової освіти ; [Крутій К. Л., Котій Н. І.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2009. – 116 с. 10). 966510 74.1 Б74 Богуш А. М.
Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посібник / Алла Богуш, Надія Луцан ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – Вид. 2-ге, доп. – К. : Слово, 2012. – 304 с. 11). Мергєєва Н. Як Гаррі Поттер у нас гостював. Диференціація звуків [c] - [ш] // Дефектолог. - 2015. - № 9. - С. 32-35. 12). Яловик М. Використання мовних ігор і дидактичних матеріалів для роботи над виправлінням недоліків мови // Дефектолог. - 2015. - № 1. - С. 35-37. 13). Янкевич Т. Ігрові вправи в логопедичній роботі: Підготовка до постановки звука [р] Дефектолог. - 2014. - № 9. - С. 36-37. 14). Шкрябець Н. Жовту фарбу осінь взяла: Підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ III (автоматизація звука [ж]) / Н. Шкрябець // Дошкільне виховання. – 2016. – № 9. – С. 26-27.
Дата: 26.11.2016
Имя: Аня
Вопрос: Тема: Формування здорового способу життя у підлітків предмет: социальная педагогика
Вопрос: Тема: Формування здорового способу життя у підлітків предмет: социальная педагогика
Ответ Доброго дня. Аня! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Кібальник О.
Оздоровчі технології для підвищення рухової активності підлітків / О. Кібальник // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. – 2007. – № 4. –
С. 63-66. 2). 937556 74.264.8 Ф79 Формування навичок здорового способу життя молоді / упоряд. А. Фломбойм. – К. : Шкільний світ, 2007. – 112 с.
3). Власова Ж.Н. Формирование культуры здоровьесбережения старшеклассников в условиях модернизации общеобразовательной школы / Ж.Н. Власова, Т.А. Жукова // Теория и практика физ. культуры. – 2009. – № 8. – С. 25-29. – Библиогр. : 10 назв. 4). Омельченко С.О. Принципи моделювання педагогічної системи взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітньої школи / С.О. Омельченко, В.М. Пристинський // Соц. педагогіка: теорія та практика. – 2009. – № 3. – С. 77-86. 5). Куценко В.І. Здоров`яформуюча функція соціальної сфери: шляхи її активізації / В.І. Куценко // Агросвіт. – 2010. – № 4. – С. 47-52. 6). Максименко С.Д.
Загальні концептуальні засади пропагування психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед сучасної молоді / С.Д. Максименко, О.М. Кокун // Практична психологія та соц. робота. – 2011. – № 11. – С. 75-77. – Бібліогр.: 22 назви. 7). 966454 74.200.5 Я45 Якименко С. І.
Формування культури здорового способу життя учнів основної школи у позакласній роботі : навч.-метод. посібник / С. І. Якименко, Н. В. Оксеньчук / М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – К. : Слово, 2012. – 288 с.
8). Литовченко О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" : [подолання та профілактика шкідливих звичок (наркотики, алкоголь тощо) у підлітків] / О. В. Литовченко // Практична психологія та соц. робота. – 2014. – № 3. – С. 44-46. – Бібліогр.: 14 назв. Закінч. Поч. у № 2, 2014. 9). Бондар Т. В. Навчальний заклад як осередок формування здорового способу життя молоді, що навчається / Т. В. Бондар // Укр. соціум. – 2014. – № 2 (49). – С. 99-107. 10). Лозенко О.
Завдання органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо руху Шкіл сприяння здоров`ю / О. Лозенко // Рідна школа. – 2015. – № 9-10. – С. 17-18.
11). Могиляс М. Устойчивость старшекласников к алкоголю и наркотикам: формирование адекватного уровня устойчивости // Соц. педагог. - 2013. - № 5. - С. 20-22. 12). Петрович В. С. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів/працівників до діяльності зі сприяння здоров'ю дітей та молоді / В. С. Петрович // Соц. педагогіка: теорія та практика. – 2012. – № 2. – С. 85-93.
13). Мельник Ю. Б. Моделювання соціально-педагогічної діяльності з формування культури здоров'я школярів / Ю. Б. Мельник // Вісн. Харків. держ. академії культури. – 2011. – Вип. 33. – С. 233-242. – Бібліогр.: 12 назв.
14). Зарець В. В. Работа в образовательной среде по профилактике употребления наркотиков и психоактивных веществ: оценка и мониторинг // Соц. педагогика. - 2011. - № 5. - С. 20-34.
Дата: 16.11.2016
Имя: Марина
Вопрос: Логоритмічні вправи з дітьми логопатами
Вопрос: Логоритмічні вправи з дітьми логопатами
Ответ Доброго дня! Пропонуємо розпочати з наступних джерел: 1) 917999 74.3 Ш32 Шашкина Г. Р. Логопедическая ритмика для дошкольников с нарушениями речи : учеб. пособие для вузов / Г. Р. Шашкина. – М. : Академия, 2005. – 192 с.; 2) 650047 74.3 В67 Волкова Г. А. Логопедическая ритмика. - М. : Просвещение, 1985. - 191 с.; 3) 250784 371.9 Г85 Гринер В. А. Логопедическая ритмика для дошкольников. - 2-е изд. - М. : Учпедгиз, 1958. - 167 с.; 4) 950009 74.3 Ф33 Федорович Л. О. Конспекти логоритмічних занять із дітьми дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення / Людмила Федорович, Яна Пищалка ; КЗ "Запоріз. обл. ін-т післядиплом.пед. освіти" ЗОР, Кафедра дошк. та початкової освіти. – Запоріжжя : ЛІПС, 2009. – 288 с.; 5) Скляр С. Логопедична ритмика. Корекція заїкання в дітей дошкільного віку // Дефектологія. - 2006. - № 1. - С. 22-24.
Дата: 13.11.2016
Имя: Оля
Вопрос: Поняття "лідер", "лідерські якості" у соціально-педагогічній літературі. Бажано після 2010 року.
Вопрос: Поняття "лідер", "лідерські якості" у соціально-педагогічній літературі. Бажано після 2010 року.
Ответ Доброго дня! Ваша тема потребує самостійної роботи з каталогами бібліотеки. Можемо запропонувати розпочати з наступних джерел: 1) Алфімов Д. В. Виховання лідерських якостей школярів у процесі навчальної діяльності / Д. В. Алфімов // Гуманітарні науки. – 2011. – № 1. – С. 33-39.; 2) 932440 74.200.5
С50 Смекалова Е. М. Школа лидерства : Методические рекомендации / Е. М. Смекалова. – М. : Творческий Центр, 2006. – 96 с.; 3) Пономарьов О. С.
Феномен лідерства у просторі соціальних цінностей / О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2015. – № 3. – С. 93-101.; 4) 932498 88.5 Л55 Лидерство / пер. с англ. А. Лисицына. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. – 258 с.; 5) Грищенко І. М. Лідерство як феномен управління групою / І. М. Грищенко // Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – № 10. – С. 116-119.; 6) 935291 88.5 А28 Адаир Д. Психология лидерства / Д. Адаир ; пер. с англ. М.Котельниковой. – М. : Эксмо, 2007. – 352 с.; 7) Грищенко І. М. Лідерство як феномен управління групою / І. М. Грищенко // Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – № 10. – С. 116-119.; 8) Підбуцька Н. В. Теоретичні основи вивчення феномену лідерства у старшому юнацькому віці / Н. В. Підбуцька // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2015. – № 4. – С. 26-35.
Також пропонуємо Вам скористатися нашим Електронним каталогом http://zounb.zp.ua/search/. Пошук можна здійснити за допомогою такого алгоритму: наберіть у полі "Пошук теми" необхідний термін (у Вашому випадку "лидерство", "лидер", "лидерство - психология" и др. без кавичок) і клікніть "Шукати". Виберіть тему, клікніть по ній - ви повернетесь у попереднє вікно. Клікніть "Вибрати". При необхідності скористуйтесь іншими варіантами пропонованих ключевих слів, для цього треба повернутися назад та повторити пошук.