Педагогіка (353)
Дата: 11.04.2020
Имя: Олена
Вопрос: Доброго дня. Моє завдання - знайти нові положення до теми: "Санітарно-просвітницька робота та медичне обслуговування в дошкільному закладі. Проекти"
Вопрос: Доброго дня. Моє завдання - знайти нові положення до теми: "Санітарно-просвітницька робота та медичне обслуговування в дошкільному закладі. Проекти"
Ответ Доброго дня, Олена! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Положення про дошкільний навчальний заклад : затв. постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. № 305 (зі змінами) // Законодавство України : [веб-сайт]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2003-%D0%BF 2). Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі: Наказ МОН та МОЗ України від 30.08.2005 №432/496 // Законодавство України : [веб-сайт]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1090-05 3).
Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах: Інструктивно-методичні рекомендації (Дод. до листа МОН України від 02.09.2016 № 1/9-456 // Дошкільне виховання. – 2016. – № 11. – С. 7-15. - Також доступно в інтернеті: http://ru.osvita.ua/legislation/doshkilna-osvita/52237/
4). Потужній О. В. Сучасні оздоровчі технології в дошкільному навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. В. Потужній // Вісник Кам'янець-Подільського нац. ун-ту імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2015. - Вип. 8. - С. 288-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2015_8_46 5). Івахно О. П. Роль медичного обслуговування у збереженні здоров'я організованих дошкільних колективів / О. П. Івахно // Довкілля та здоров'я. - 2008. - № 3. - С. 44-46. - Також доступно в інтернеті: http://www.dovkil-zdorov.kiev.ua/env/46-0044.pdf 6). Вовченко Л. О. Проведення санітарно-просвітницької роботи в дитячих дошкільних та шкільних закладах [Електронний ресурс] / Л. О. Вовченко // Профілактична та дитяча стоматологія. - 2014. - № 1. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptdc_2014_1_7
7). Басенець Л. М., Іванов О. І., Гусак Є.В. Комплексна оцінка розвитку дітей дошкільного віку // Довкілля та здоров'я. – 2009. – № 2. – С. 69-72. - Також доступно в інтеренті: http://www.dovkil-zdorov.kiev.ua/env/49-0069.pdf 8). Лісневська Н. В. Педагогічні умови створення здоров’язбережувального середовища в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Лісневська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 82(1). - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_82(1)__16 9). Черниченко Н. Дбаємо про найцінніше, або Дні здоров'я в дошкільному закладі / Черниченко Н. Миколенко Т. Шепетя О. // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2017. – № 4. – С. 49-57. 10). 984240 74.1 А66 Андрющенко Т. К.
Формування здоров'язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку : метод. посібник / Тетяна Андрющенко. – Тернопіль : Мандрівець, 2016. – 120 с. 11). Андрющенко Т. К. Формування здоров’язбережувальної компетентності в дітей у різновікових групах ДНЗ [Електронний ресурс] / Т. К. Андрющенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 4. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_4_4 12). 918159 51.28 Д36 Деркунская В. А. Диагностика культуры здоровья дошкольников : учеб. пособие / В. А. Деркунская. – М. : Пед. о-во России, 2005. – 96 с. – Также доступно в интернете: https://eknigi.org/professii/148415-diagnostika-kultury-zdorovya-doshkolnikov.html 13). Горяїнова Г.
Програма "Я здоровий" у створенні здоров`язбережувального середовища для дошкільнят / Г. Горяїнова // Рідна школа. – 2015. – № 9-10. – С. 49-52. - Також доступно в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_9-10_13 14). Бережна М. О. Реабілітаційна робота з дітьми, які часто хворіють, в умовах дитячої дошкільної установи (м.Запоріжжя, ДДУ №162) / М. О. Бережна, В. Б. Горбуля // Вісник ЗНУ. Фізічне виховання та спорт. – 2010. – № 1 (3). – С. 29-34. - Також доступнов інтернеті: http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2010/Fzv-1-2010/029-34.pdf 15). Богдановська Н. В. Реабілітаційна робота з дітьми дошкільного й молодшого шкільного віку в умовах комплексу дитячий садок-школа / Н. В. Богдановська, В. О. Слободянюк // Вісник ЗНУ. Фізичне виховання та спорт. – 2009. – № 2. – С. 15-20. - Также доступно в інтернеті: http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2009/Fiz-vosp-2-2009/15-19.pdf 16). 953786 74.1К36 Керівництво дошкільним навчальним закладом : інформативно-метод. матеріали на допомогу керівникові дошк. навч. закладу / упор. : Н. С. Майор [та ін.]. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 168 с. 17). Лохвицька Л.В., Андрющенко Т.К. Дошкільникам про основи здоров’я : навчально-методичний посібник. – Черкаси: Відлуння-плюс, 2004. – 197 с. - Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/navcalno-metodicnij-posibnik-doskilnikam-pro-osnovi-zdorova-165460.html 18). Герасимчук В. Санітарно-гігієнічна освіта як наукова проблема: теоретико-термінологічний аналіз [Електронний ресурс] / В. Герасимчук // Молодь і ринок. - 2016. - № 10. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_10_36 19).
Орлова М. Організаційно-педагогічні умови збереження здоров’я дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / М. Орлова // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_5_33 20). Труш Н. Здоровий спосіб життя у системі чинників формування здоров’я дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Труш // Освітній простір України. - 2017. - Вип. 9. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2017_9_28 21). Бедрань Р. В. Методика виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах [Електронний ресурс] / Р. В. Бедрань // Наука і освіта. - 2016. - № 10. - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_35
22). Костюк Н. К. Формування здоров’я дітей як важлива складова іміджу сучасного дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. К. Костюк, І. П. Любарська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39. - С. 387-391. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_39_91 23). Бедрань Р. В.
Методика виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах [Електронний ресурс] / Р. В. Бедрань // Наука і освіта. - 2016. - № 10. - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_35 24). Мельник В. С. Проведення "уроків здоров’я" в дитячих дошкільних та шкільних закладах м. Ужгород [Електронний ресурс] / В. С. Мельник, Л. Ф. Горзов, Р. Т. Головацька // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Медицина. - 2015. - Вип. 1. - С. 293-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2015_1_63 25). 934442 74.1 П79 Проектирование развития ДОУ : метод. пособие / С. В. Кузнецова, Н. М .Гнедова, Т. А. Романова, Е. В. Котова. – М. : ТЦ Сфера, 2006. – 112 с.
Дата: 11.04.2020
Имя: Марина
Вопрос: Прошу помочь с источниками онлайн. Спасибо. Тема: Адаптація дітей дошкільного віку до навчально-виховного процесу. Акселерація. ретардація. Шкільна зрілість
Вопрос: Прошу помочь с источниками онлайн. Спасибо. Тема: Адаптація дітей дошкільного віку до навчально-виховного процесу. Акселерація. ретардація. Шкільна зрілість
Ответ Доброго дня, Марина! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Шилкунова З. Риски детства как вызовы системе образования / Зоя Шилкунова // Новий колегіум. - 2018. - № 1. - С. 31-35. – Также доступно в интернете: https://nure.ua/wp-content/uploads/2018/Scientific_editions/novkol_2018_1_10.pdf 2). 901923 74.00 П44 Подласый И. П. Педагогика: 100 вопросов - 100 ответов : учеб. пособие для вузов / И. П. Подласый. – М. : ВЛАДОС - Пресс, 2003. – 365 с. – Из содерж.: Акселерация. Неравномерность развития. – С. 67-70. – Также доступно в интеренете: http://figym.kz/uploads/100q100a.pdf 3). Кузьменко В. У. Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років : автореф. дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія [Електронний ресурс] / Кузьменко Віра Ульянівна ; [наук. консультант Бех Іван Дмитрович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 41 с. ; 21 см. – Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1740 4). Вербенко М. М. Особливості фізичного розвитку як складової "шкільної зрілості" в дітей молодшої шкільної вікової групи [Електронний ресурс] / М. М. Вербенко, І. О. Калиниченко // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 43-45. – Режим доступу: https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2010/6_2010/9.pdf 5). Бакиева Н. З. Антропо-физиологическая характеристика и «школьная зрелость» современных детей с учетом индивидуальных особенностей развития: автореф. дисс. …канд. биол. наук [Электронный ресурс] / Бакиева Наиля Загитовна ; Тюменский гос. ун-т. - Челябинск, 2012. 22 с. – Режим доступа: http://www.dissers.ru/1biologiya/antropo-fiziologicheskaya-harakteristika-shkolnaya-zrelost-sovremennih-detey-uchetom-individualnih-osobennostey-razvitiya-03-03-01-fiziologiya-avtoreferat.php 6). Бакиева Н. З. Комплексное исследование «школьной зрелости» современных детей [Электронный ресурс] / Бакиева Наиля Загитовна, Гребнева Надежда Николаевна // Вестник ТюмГУ. Медико-биологические науки. - 2014. – № 6. - С. 157-164. – Режим доступа: https://vestnik.utmn.ru/nature/vypuski-arhiv/life-sciences/2014/114737/ 7). 88.840.1 А28 Адаптація і дезадаптація дітей до навчання в школі (1998-2009) : [бібліогр. список] / Від. наук. інформації та бібліографії ЗОУНБ. – Запоріжжя : ЗОУНБ, 2017. – 71 дж. - Режим доступу: http://zounb.zp.ua/node/5418 8). 903198 74.1 Н58 Нефедова Е. А Готовимся к школе : практическое пособие для подготовки детей / Е. А. Узорова О. В. Нефедова. – М. : АСТ : Астрель, 2002. – 400 с. – Также доступно в интернете: https://eknigi.org/dlja_detej/141449-gotovimsya-k-shkole-prakticheskoe-posobie-dlya.html
9). Година Е.З. От матрешки - к Барби: Как меняются физические размеры наших детей : [акселерация] / Е.З. Година // Экология и жизнь. – 2009. – № 5(90). – С. 76-81. – Также доступно в интернете: http://anatomy.sportedu.ru/sites/anatomy.sportedu.ru/files/prilozhenie_k_otchetu_po_otkrytym_lekciyam.pdf 10). 935201 88.8 В67 Волков Б.С. Дошкольная психология : учеб. пособие для вузов / Б.С. Волков, Н.В. Волкова. – М. : Академический Проект, 2007. – 288 с. – Также доступно в интернете: https://www.twirpx.com/file/2471774/ 11). Богуш А. Передшкільна освіта в сучасному освітньому просторі / А. Богуш // Рідна школа. – 2014. – № 12. – С. 8-11. – Також доступно в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_12_4 12). 980188 74.1 П56 Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : підручник / Тамара Поніманська. – Вид. 3-тє, випр. – К. : Академвидав, 2015. – 448 с. – Також доступно в інтернеті: https://www.studmed.ru/ponmanska-t-doshklna-pedagogka_57493d3d04b.html 13). Подшивайлов Ф. М. Психоло-педагогічні особливості навчальної мотивації дітей старшого дошкільного віку / Ф. М. Подшивайлов, С. В. Кривоцюк // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – № 12. – С. 40-43. – Також доступно в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2017_12_9 14). 706830 88.8 О-75 Особенности психического развития детей 6-7-летнего возраста / под ред. Д. Б. Эльконина, А. Л. Венгера ; [Е. З. Басина и др.]. – М. : Педагогика, 1988. – 138 с. – Также доступно в интернете: http://psychlib.ru/mgppu/opr/opr-001-.htm#$p1 15). Скірко Г. З. Психолого-педагогічне діагностування готовності старших дошкільнят до навчальної діяльності / Г. З. Скірко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 451-458. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_61 16). Бєлєнька Г. В. Адаптація обдарованих дітей до умов навчання у початковій школі [Електронний ресурс] / Г. В. Бєлєнька // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2015. - Вип. 11. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2015_11_54 17). Муквіч О. М. Підвищення можливостей фізіологічної адаптації дітей до навчального процесу [Електронний ресурс] / О. М. Муквіч, Т. М. Камінська, Л. П. Пінчук // Проблеми військової охорони здоров'я. - 2015. - Вип. 44(2). - С. 261-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvozd_2015_44(2)__44 18). Марушко Ю. В. Особливості процесу адаптації до навчання дітей першого класу [Електронний ресурс] / Ю. В. Марушко, Ю. Ю. Гиндич, В. Л. Дембіцький, Т. С. Брюзгіна // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2015. - Вип. 24(3). - С. 304-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2015_24(3)__51 19). Твердохліб М. М. Адаптація дітей до навчальної діяльності в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. М. Твердохліб, С. В. Дяченко // Наука і освіта. - 2014. - № 8. - С. 182-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_8_40
20). Гозак С. В. Гігієнічне вивчення "шкільної зрілості" дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. В. Гозак, О. О. Філоненко, А. М. Парац // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 2. - С. 122-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_2_17
Дата: 03.04.2020
Имя: Віола
Вопрос: Добрий день. Моя тема: "особливості формування словотворчої роботи з дітьми із загальним недорозвитком мовлення 2-3 рівнів". Дякую
Вопрос: Добрий день. Моя тема: "особливості формування словотворчої роботи з дітьми із загальним недорозвитком мовлення 2-3 рівнів". Дякую
Ответ Доброго дня, Віола! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 909477 74.3 Ф53 Филичева Т. Б. Устранение общего недоразвития речи у детей дошкольного возраста : практ. пособие / Т. Б. Филичева, Г. В. Чиркина. – М. : Айрис-пресс : Айрис-дидактика, 2004. – 220 с. - Также доступно в интернете: https://www.studmed.ru/filicheva-tb-chirkina-gv-ustranenie-obschego-nedorazvitiya-rechi-u-detey-doshkolnogo-vozrasta_78ca720abdf.html 2). 215560 74.3 Ф71 Флерова Ж.М.
Логопедия / Ж.М. Флерова. – 2-е изд. – Ростов н/Д : Феникс, 2004. – 320 с. 3). 942990 74.3 Ф53 Филичева Т. Б.
Дети с общим недоразвитием речи. Воспитание и обучение : учебно-метод. пособие для логопедов и воспитателей / Т. Б. Филичева, Т. В. Туманова / Москов. Гос. Открытый Пед. Ун-т. – М. : Гном-Пресс, 1999. – 128 с. - Также доступно в интернете: https://www.twirpx.com/file/457142/ 4). 944020 74.3 Т48 Ткаченко Т. А. Учим говорить правильно. Система коррекции общего недоразвития речи у детей 6 лет : пособие для воспитателей, логопедов и родителей / Т. А. Ткаченко. – М. : ГНОМ и Д, 2001. – 144 с. - Также доступно в интернете: https://www.studmed.ru/tkachenko-ta-uchim-govorit-pravilno-sistema-korrekcii-obschego-nedorazvitiya-rechi-u-detey-6-ti-let_8edf5186214.html 5). 973392 74.3 Б89 Брушневська І. М.
Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення засобами ейдетики : навчально-методичний посібник / Ірина Брушневська. – Запоріжжя : ЛІПС, 2014. – 118 с. 6). 975018 74.3 К65 Конспекты индивидуальных логопедических занятий с детьми старшего дошкольного возраста с ОНР III уровня / Макеевский город. совет, Упр. образования, Учебно-методический центр ; [авт.-сост.: Рудяк Л. В., Тимошенко Л. Н., Каменева Т. В.]. – Запорожье : ЛІПС, 2014. – 356 с. 7). 981673 74.3 Л64 Литвиненко В. А. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення дітей дошкільного віку засобами артпедагогіки : [навч. посібник] / В. А. Литвиненко / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми : [ПП Кубраков С. Г.], 2016. – 144 с. 8). Селуянова Л. Перші кроки до поетичного олімпу, або Розвиток словотворчості дошкільників / Л. Селуянова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2016. – № 10. – С. 45-54. 9). 985957 74.3 В14 Вакуленко, Л. С. Воспитание и обучение детей с нарушениями речи. Психология детей с нарушениями речи : учебно- метод. пособие / Л. С. Вакуленко. – К. : СВАРОГ, 2015. – 272 с. 10). Воробьева Е. В. Детское словотворчество и языковая игра / Воробьева Е. В. // Начальная школа. - 2001.- №. 9. - C.44-50.
11). Савінова Н. В.
Критерії та показники сформованості словотворчої компоненти мовленнєвої діяльності у дошкільників із ТПМ [Електронний ресурс] / Н. В. Савінова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_65 12).
Савінова Н. В. Логодіагностика готовності дітей із тяжкими порушеннями мовлення до здійснення базових словотворчих операцій [Електронний ресурс] / Н. В. Савінова // Актуальні питання корекційної освіти. - 2016. - Вип. 8. - С. 234-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_8_24 13). Лактюшина Л. Т.Формування уявлень про слово у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення [Електронний ресурс] / Л. Т. Лактюшина, Л. Л. Логвинова // Актуальні питання корекційної освіти. - 2010. - Вип. 1. - С. 187-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2010_1_26 14). Литвиненко В. А. Формування творчої уяви у дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення [Електронний ресурс] / В. А. Литвиненко // Актуальні питання корекційної освіти. - 2011. - Вип. 2. - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2011_2_18 15). Королюк Т. Характеристика стану зв’язного мовлення дітей 4-5 років із загальним недорозвиненням мовлення III рівня [Електронний ресурс] / Т. Королюк, О. Ярмола // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2012. - Вип. 28. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2012_28_11 16). Богачук Ю. В.
Художня література як засіб розвитку мовлення у роботі з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення [Електронний ресурс] / Ю. В. Богачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2016. - Вип. 31. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2016_31_7 17). Швалюк Т. М. Теоретико-методологічні засади формування початкових форм діалогу у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення І-ІІ рівня [Електронний ресурс] / Т. М. Швалюк, Н. О. Єфіменко // Логопедія. - 2016. - № 8. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2016_8_16 18).
Самойлова І. В. Етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвитком мовлення III рівня [Електронний ресурс] / І. В. Самойлова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 1(1). - С. 236-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_1(1)__33 19). Ревуцька О. В. Словотворча робота як засіб збагачення лексичного запасу молодших школярів із тяжкими вадами мовлення (ТВМ) : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 [Електронний ресурс] / Ревуцька О. В. ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. - К., 2003. - 23 с. - Режим доступу: http://www.lawdiss.org.ua/2011-01-15-11-45-49?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1032157&category_id=9130003 На жаль, з літературою без посилань Ви зможете ознайомитися тільки по закінченню карантину.
Дата: 01.04.2020
Имя: Роман
Вопрос: Дякую за допомогу з попереднім запитом. Дуже допомогли. У мене ще одне прохання-завдання. Потрібен матеріал до теми: наукові дослідження з проблеми ознайомлення дошкільників з довкіллям. Дякую
Вопрос: Дякую за допомогу з попереднім запитом. Дуже допомогли. У мене ще одне прохання-завдання. Потрібен матеріал до теми: наукові дослідження з проблеми ознайомлення дошкільників з довкіллям. Дякую
Ответ Добрий день, Роман! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Зайцева Л. Дидактична модель як засіб усвідомлення дітьми дошкільного віку уявлень про об’єкти довкілля [Електронний ресурс] / Л. Зайцева // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 38. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_38_11 2). Зайцева Л. І. Вивчення особливостей процесу організації ознайомлення дітей дошкільного віку з об’єктами довкілля [Електронний ресурс] / Л. І. Зайцева // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету . Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpbdpu_2013_3_11 3). Алешко В. Ф.
Використання етнокультурного виховного потенціалу в ознайомленні дошкільників з природним довкіллям [Електронний ресурс] / В. Ф. Алешко, А. М. Бродовська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_4 4). Маліновська Н. В.
Виховання відповідального ставлення до довкілля у старших дошкільників [Електронний ресурс] / Н. В. Маліновська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2018. - Вип. 2. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2018_2_13 5).
Недодатко Н. Г. Проблеми застосування нових інформаційних технологій при ознайомленні дошкільників з природою [Електронний ресурс] / Н. Г. Недодатко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(3). - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(3)__19 6). Чуприненко М. Є. Бесіда як метод ознайомлення дітей дошкільного віку з природою [Електронний ресурс] / М. Є. Чуприненко // Таврійський вісник освіти. - 2013. - № 1. - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2013_1_24 7). Мацук Л. О.
Формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до природи рідного краю [Електронний ресурс] / Л. О. Мацук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 222-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_53 8). Соколовська О. С. Формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. С. Соколовська, І. О. Січко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2017_5_22 9). Ошуркевич Н. Сучасні педагогічні технології формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Ошуркевич // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_1-2_11 10). Гаврило О. Використання емоційності дошкільників у процесі ознайомлення із сезонними явищами у природі [Електронний ресурс] / О. Гаврило // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 5. - С. 267-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_5_36 11).
Дата: 31.03.2020
Имя: Віктор
Вопрос: Доброго дня. В мене таке завдання: знайти дидактичні ігри на розвиток у дітей дошкільного віку почуття власної гідності та самосвідомості, формування знань про свої права. Карантин не дозволяє відвідувати бібліотеку. Порадьте, якщо є звісно, якцсь літературу, щоб опрацювати онлайн. Дякую
Вопрос: Доброго дня. В мене таке завдання: знайти дидактичні ігри на розвиток у дітей дошкільного віку почуття власної гідності та самосвідомості, формування знань про свої права. Карантин не дозволяє відвідувати бібліотеку. Порадьте, якщо є звісно, якцсь літературу, щоб опрацювати онлайн. Дякую
Ответ Доброго дня Віктор! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). Мельник Ж. В. Методичні рекомендації вихователям, батькам, психологу з питань розвитку самосвідомості старших дошкільників у процесі пізнання світу дорослих [Електронний ресурс] / Ж. В. Мельник // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 427-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__109 2). Уманец Л. И. Роль самооценки в игровых отношениях дошкольников [Електронний ресурс] / Л. И. Уманец // Вопросы психологии. – 1987. – № 4. – С. 61-67. - Режим доступу: http://www.voppsy.ru/issues/1987/874/874061.htm 3). Маруніна Г. Г.
Інноваційні форми та методи виховання основ культури гідності старших дошкільників [Електронний ресурс] / Г. Г. Маруніна // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(1). - С. 457-464. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__52 4).
Луценко І. Морально-правова компонента вихованості дитини дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. Луценко // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 38. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2015_38_14 5). Буйніч С. В. Тематичні бесіди та ігрові вправи на формування почуття власної гідності та самосвідомості в старших дошкільних групах [Електронний ресурс] / С. В. Буйніч // Всеосвіта : [веб-сайт]. – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/tematicni-besidi-ta-igrovi-vpravi-na-formuvanna-pocutta-vlasnoi-gidnosti-ta-samosvidomosti-v-starsih-doskilnih-grupah-85989.html 6). Гаврилова О. М. Правова гра : "Знай свої права, дитино!" [Електронний ресурс] / Гаврилова Оксана Михайлівна // Всеосвіта : [веб-сайт]. – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/pravova-gra-znaj-svoi-prava-ditino-921.html 7). Дидактичні ігри з правового виховання [Електронний ресурс] // Теремок : [веб-сайт]. - Режим доступу: https://dnz73.edu.vn.ua/pravo_game.html
8). Дидактичні ігри з формування основ правової культури [Електронний ресурс] // Журавлик : [веб-сайт]. - Режим доступу: http://zhuravlyk.uz.ua/organizaciya-zhittyediyalnosti-ditej-v-dnz/socialno-moralnij-rozvitok/osnovi-pravovo%D1%97-kulturi/didaktichni-igri-z-formuvannya/ 9). Вчимо права дітей, граючись [Електронний ресурс] // Пустунчик. Дитячий портал : [веб-сайт]. - Режим доступу: https://pustunchik.ua/ua/online-school/jurisprudence/uchim-prava-detej-igraja 10). Гаврилович Л.П. Дидактичні ігри для дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Гаврилович Ліліля Павлівна // Урок UA. Освітній портал : [веб-сайт]. - Режим доступу: https://urok-ua.com/dydaktychni-ihry-dlya-ditej-doshkilnoho-viku/