Педагогіка (353)
Дата: 03.08.2021
Имя: Людмила
Вопрос: Доброго дня! Прошу допомогти зі списком літератури з проблеми "Педагогічні умови формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку". Дякую за можливість звернутися до Вашого сервісу!
Вопрос: Доброго дня! Прошу допомогти зі списком літератури з проблеми "Педагогічні умови формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку". Дякую за можливість звернутися до Вашого сервісу!
Ответ Шановна Людмило, надаємо Вам список літератури по Вашій темі: 1). Білоусько, Л.
Шляхи формування мовної (математичної) компетенції дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу / Л. Білоусько // Рідна школа. – 2008. – № 10,жовтень. – С. 58-60.
2). 955828 74.1 С14 Сазонова, А. В. Загальнотеоретичні основи природничо-математичної освіти дітей дошкільного віку : навч. посібник / А. В. Сазонова / М-во освіти і науки України. – К. : Слово, 2010. – 248 с. – Педагогіка. – Бібліогр.: с. 232-238.
3). Яременко, Н. Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку / Н. Яременко // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2016. – № 10. – С. 18-24. 4). Брежнева, О. Г. Концептуальні засади математичного розвитку дітей дошкільного віку: логіка реалізації / О. Г. Брежнева // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – № 2,лютий. – С. 5-11. – Бібліогр.: 17 назв. 5). Новицька, Т. Пригоди на Острові Математики: Квест для дітей старшої групи / Т. Новицька, О. Небжицька // Дошкільне виховання. – 2017. – № 4. – С. 30-32. 6). Зайцева, Л. Світ у вимірі математики: компетентнісний підхід до освіти дошкільнят / Л. Зайцева // Дошкільне виховання. – 2017. – № 12. – С. 2-4. 7). Решетняк, О. Доматематична підготовка малюків: Монтессори-підхід / О. Решетняк // Дошкільне виховання. – 2017. – № 12. – С. 10-12.
8). Кац, Є. Математика в іграх: Для дітей старшої групи / Є. Кац // Дошкільне виховання. – 2018. – № 1. – С. 18-19. 9). Алєко, О. А. Способи формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. А. Алєко // Інноваційна педагогіка. – 2018. – № 5. – С. 161-164.
10). Черепаня, Н. І. Педагогічні умови розвитку математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку за допомогою інформаційних технологій / Н. І. Черепаня, Н. М. Русин // Педагогічні науки. – 2018. – № L X X X I, том 1. – С. 249-252. – Бібліогр.: 9 назв. 11). Бєгунова Т. І. Розвиток логіко-математичної компетентності дошкільника // Дошкіл. навч. закл. - 2012. - № 6. - С. 4-22. 12). Скворцова С. Логіко-математична компетентність дитини: наступність дошкілля і школи // Дошкіл. виховання. - 2011. - № 5. - С. 13-17.
Дата: 20.04.2021
Имя: Марина
Вопрос: Вітаю, прошу дібрати літературу з теми: "Оптична дислексія в дітей із ЗПР"
Вопрос: Вітаю, прошу дібрати літературу з теми: "Оптична дислексія в дітей із ЗПР"
Ответ Доброго дня, Марина! До запиту від 02.02.2021: Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу за темою: «Корекція проявів оптичної дислексії у дітей із ЗПР молодшого шкільного віку під час корекційно-логопедичних занять в умовах інклюзивної освіти». Можемо додати лише такі джерела: 1). 763026 88.4 У51 Ульенкова У. В. Шестилетние дети с задержкой психического развития / Ульенкова Ульяна Васильевна. – М. : Педагогика, 1990. – 182 с. 2). Удодік Л. О. Корекція та розвиток навичок читання у школярів із ЗПР / Л. О. Удодік // Поч. навчання та виховання. - 2015. - № 1/2. - С. 33-40. 3). 866002 74.3 Л20 Лалаева Л. И. Устранение оптической дислексии и дисграфии // Лалаева Л. И. Логопедическая работа в коррекционных классах : кн. для логопеда / Л. И. Лалаева. – М. : ВЛАДОС, 1999. – С. 153-165 с. – Также доступно в интернете: http://pedlib.ru/Books/2/0007/2_0007-1.shtml 4). 754680 88.8 Г74 Готовность к школьному обучению детей с задержкой психического развития шестилетнего возраста : сб. науч. тр. / АПН СССР, НИИ дефектологии ; [под ред. В. И. Лубовского, Н. А. Цыпиной]. – М. : АПН СССР, 1989. – 120 с. 5). Киселёва В. А. Некоторые аспекты формирования навыка чтения у детей с ЗПР // Дефектология. - 2007. - № 6. - С. 28-40. 6). Микфельд Я. О. Диагностика и коррекция предпосылок оптической дисграфии и дислексии у детей от 5 до 7 лет / Я. О. Микфельд // Логопедия. - 2004. - № 3. - С. 39-46. 7). Русецкая М. Н. Взаимосвязь дислексии с нарушениями устной речи и зрительных функций у младших школьников / М. Н. Русецкая // Дефектология. - 2004. - № 5. - С. 42-49. 8). Микфельд Я. О. Система коррекционно-развивающих упражнений, направленных на устранение предпосылок оптической дисграфии и дислексии у дошкольников / Я. О. Микфельд // Логопедия. - 2004. - № 4. - С. 42-53.
9). Яструбинская Е. А. Этапы и приемы коррекционной логопедической работы с учащимися в начальной школе, имеющими трудности в оптико-пространственной ориентировке и временных представлениях / Е. А. Яструбинская // Практическая психология и логопедия. - 2006. - № 6. - С. 39-52. 10). Киселева В. А. Выявление предпосылок нарушений письменной речи у дошкольников с ЗПР / В. А. Киселева // Дефектология. - 2005.- № 6. - С. 41-47. 11). Лалаева Р. И. Нарушения речи и их коррекция у детей с задержкой психического развития [Электронный ресурс] : учеб. пособие для вузов / Лалаева Р. И., Серебрякова Н. В., Зорина С. В. – М. : ВЛАДОС, 2003. - 303 с. – Режим доступа: https://nsportal.ru/vuz/psikhologicheskie-nauki/library/2014/12/01/lalaeva-ri-serebryakova-nv-zorina-sv-narusheniya 12). Мазанова Е. В. Коррекция оптической дисграфии. Конспекты занятий с младшими школьниками [Электронный ресурс]: - М. : Из-во «ГНОМ и Д», 2006. - 88 с. – Режим доступа: http://pedlib.ru/Books/2/0154/2_0154-1.shtml
13). Русецкая М. Н. Дислексия в двадцать первом веке: опыт изучения, итоги и перспективы [Електронний ресурс] / М. Н. Русецкая // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 18. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_18_58
14). Голуб Н. М. Пізнавальні завдання як засіб формування читацького інтересу в молодших школярів із ЗПР та дислексєю [Електронний ресурс] / Н. М. Голуб // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2010. - Вип. 16. - С. 22-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2010_16_9 15). Корнев А. Н. Нарушения чтения и письма у детей [Электронный ресурс] : учебно-метод. пособие. - СПб. : МиМ, 1997. - 286 с. - Режим доступа: http://pedlib.ru/Books/1/0306/index.shtml?from_page=1 З матеріалами без посилань можна буде ознайомитись тільки після закінчення карантину.
Дата: 10.03.2021
Имя: Тоня
Вопрос: Прошу допомогти з літературою до теми: Розвиток критичного мислення у дітей молодшого шкільного віку
Вопрос: Прошу допомогти з літературою до теми: Розвиток критичного мислення у дітей молодшого шкільного віку
Ответ Добрий день, Тоня! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 987903 74.24(4Укр) Б79 Большакова І. О. Критичне мислення : початкова школа / Інна Большакова. – К. : Вид. дім "Перше вересня", 2016. – 144 с.; 2). Ф86132 37.015.3 Х22 Харченко Н. Розвиток критичного мислення : інноваційні форми роботи для дітей і дорослих / Наталія Харченко. – К. : Шкільний світ, 2018. – 120 с.; 3). Пометун О. Як розвинути критичне мислення в учнів // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах ). – 2018. – № 5. – С. 2-5.; 4). Палій О. Ще раз про критичне мислення, або як активізувати мисленнєву діяльність учнів. З досвіду роботи // Всесвітня літ. в сучасній шк. – 2019. – № 9. – С. 18-21.; 5). Лугова Т. Технологія розвитку критичного мислення // Початкова шк. і сучасність. - 2018. -№ 11. - С. 9-14.; 6). Харченко Н. 4 освітні кластери: Критичне мислення у схемах і таблицях // Початкова освіта. - 2018. - № 22. - С. 9-17.; 7). Батрун І. В. Технологія розвитку критичного мислення і сучасний освітній процес // Завуч. Усе для роботи. - 2018. - № 5-6. - С. 7-14.; 8). Кондратенко О. А Ваші учні мислять критично?: як учителеві навчити дитину критично мислити // Директор шк. Шкільний світ. – 2018. – № 3. – С. 60-69.; 9). Критичне мислення - сучасна освітня інновація // Школа. - 2016. - № 9. - С. 32-37.; 10). Дорожко І. Особливості розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі відгадування загадок // Новий колегіум. – 2019. – № 1. – С. 52-56.; 11). Борисов В. В. Стратегії розвитку критичного мислення учнів початкової школи на уроках "Я у світі" // Науковий журнал Хортицької національної академії. – 2019. – № 1. – С. 49-59.; 12). Тамбовська К. Розвиток критичного мислення як засіб формування інтелектуальної культури учнів початкової школи // Директор шк. – 2019. – № 8. – С. 100-105.; 13). Ф80238 74.263 Т35 Терно С. О.
Критичне мислення - сучасний вимір суспільствознавчої освіти / Сергій Терно. – Запоріжжя : Просвіта, 2009. – 268 с.; 14). Тума О. Розвиток критичного мислення : [школярів] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 11. – С. 25-28.; 15). Матвієнко Т. С. Розвиток критичного мислення на уроках // Англійська мова та літ. – 2017. – № 25-26. – С. 9-11.
Дата: 26.02.2021
Имя: Марина
Вопрос: Кольорові палички Кюїзенера: сутність навчання малечі. Дякую
Вопрос: Кольорові палички Кюїзенера: сутність навчання малечі. Дякую
Ответ Добрий день, Марино! Пропонуємо такі джерела: 1). Камянченко І. Цікава математика: Барвистий світ паличок Кюїзенера // Дитячий садок. - 2018. - № 1. - С. 29-36.; 2). Пасічна К. Кольорові числа - ключ до засвоєння математичних знань. Практичні аспекти використання паличок Джорджа Кюїзенера // Дитячий садок. - 2016. - № 19. - С. 4-22.; 3). Нікітченко С. Вивчаємо математику з паличками Кюїзенера // Дошкільне виховання. - 2012. - № 3. - С. 16-19.; 4). Нікітченко С. Палички Кюїзенера на заняттях з математики: [дошкільнята] // Палітра педагога. - 2012. - № 2. - С. 12-14.; 5). Нікітченко С. Проста геометрія з паличками Кюїзенера : заняття з математики для старших дошкільнят // Палітра педагога. - 2013. - № 1. - С. 16-17.; 6). 884675 74.1 К84 Крутій К. Л. Скарбничка ігор для розумних батьків і кмітливих дітлахів / Катерина Крутій, Наталія Маковецька ; М-во освіти і науки України [та ін.]. – Запоріжжя : ЛІПС, 2000. – 204 с.
Дата: 26.02.2021
Имя: Полина
Вопрос: Потрібна інформація про використання блоків Дьонеша на заняттях з дітьми дошкільного віку. Дякую за допомогу
Вопрос: Потрібна інформація про використання блоків Дьонеша на заняттях з дітьми дошкільного віку. Дякую за допомогу
Ответ Добрий день, Поліно! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). Митник О. Розвиваємо мислення: Блоки Дьєнеша // Дошк. виховання. – 2016. – № 10. – С. 4-7.; 2). Володина Г. Блоки Дьенеша : ознакомление дошкольников с формой предмета // Дошк. воспитание. - 2012. - № 10. - С. 36-41.; 3). Вильшанская А. Д. Использование логических блоков Дьенеша в коррекционно-развивающей работе // Нач. шк. - 2007. - № 3. - С. 46-50.; 4). 984897 74.1 Щ61 Щербакова, К. Й. Теорія і методика логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Катерина Щербакова, Олена Брежнєва. – Мелітополь : Вид. буд. ММД, 2015. – 200 с.; 5). 767874 74.1 М69 Михайлова З. А. Игровые занимательные задачи для дошкольников. - М., 1990. - 93 с.; 6). 684159 74.1 М54 Методика формування елементарних математичних уявлень у дітей / О. К. Грибанова, К. Й. Щербакова та інш. - К., 1987. - 134 с.; 7).955434 74.1 Н73 Новикова, В. П. Математика в дитячому садку : конспекти занять : для роботи з дітьми 6-7 років / В. П. Новикова. – [Х.] : Ранок, 2007. – 144 с. – Комплекс матеріалів із формування математичних уявлень.