Педагогіка (353)
Дата: 15.12.2021
Имя: Светлана
Вопрос: Тема "Ідеї морального розвитку особистості в творчій спадщині І.Канта " висвітлення в творчості інших педагогів, вчених, філософів. (Що писав Кант і що писали інші про Канта?). Раздел: ПЕДАГОГІКА Педагогика 13.00.01 – ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вопрос: Тема "Ідеї морального розвитку особистості в творчій спадщині І.Канта " висвітлення в творчості інших педагогів, вчених, філософів. (Що писав Кант і що писали інші про Канта?). Раздел: ПЕДАГОГІКА Педагогика 13.00.01 – ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ответ Доброго дня, Светлана! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1) 252221 371(09И) П34 Пискунов А. И. Очерки по истории прогресивной немецкой педагогики конца ХVІІІ - начала ХІХ в. - М. : Изд-во Акад. пед наук РСФСР, 1960. - 200 с. 2). Козловський В. П. Морально-антропологічні засади педагогічної доктрини Іммануїла Канта // Наук. записки НаУКМА. -2011. - Т. 115: Філософія та релігієзнавство. - С. 26-30. 3). Илькевич Б. В.Этико-педагогическое наследие И. Канта в современной педагогике / Б. В. Илькевич, Л. Т. Усманова // Педагогика. – 2012. – № 9. – С. 44-49. 4). Суслова И. Б. Проблема рациональности в философии и педагогике И. Канта // Педагогика. – 2011. – № 3. – С. 97-102. 5). Суслова И. Б. Эвристический потенциал философем И. Канта в методологии педагогического целеполагания // Педагогика. – 2011. – № 1. – С. 79-84. 6). Воробьев Н. Е. Религиозное воспитание в философско-педагогическом творчестве И. Канта / Н. Е. Воробьев, А. Ю. Шачина // Педагогика. – 2008. – № 7. – С. 87-92. 7). Воробьев Н. Е. Идеи нравственного воспитания И.Канта и немецкая педагогика // Педагогика. – 2005. – № 8. – С. 102-107. 8). Воробьев Н. Е. Система нравственного воспитания И. Канта / Н. Е. Воробьев, А. Ю. Шачина // Педагогика. – 2005. – № 5. – С. 109-117. 9). Волынка М. Е. И. Кант о гуманистических принципах воспитания // Гуманітар. вісн ЗДІА. - 2001. - Вип. 7. - С. 98-101. 10). Кант И. О педагогике // Педагогіка толерантності. - 2001. - № 1. - С. 51-63. 11). Бендосюк С. П. Педагогічні погляди І. Канта // Педагогіка і психологія. - 1997. - № 3. - С. 184-189. 12). Корнилов С. В. Кантовское обоснование педагогики // Сов. педагогика. -1989. - № 11. - С. 122-126 13). Козловський В. Педагогіка в світлі моральної антропології І. Канта [Електронний ресурс] / В. Козловський // Філософія освіти. - 2015. - № 1. - С. 183-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2015_1_12 14). Герасименко А. С. Концепція моральної автономії І. Канта в історико-культурному дискурсі педагогічної антропології [Електронний ресурс] / А. С. Герасименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 71. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2019_71_18
Дата: 01.11.2021
Имя: Орина
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з літературою на тему "Формування критичного мислення молодших школярів"
Вопрос: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з літературою на тему "Формування критичного мислення молодших школярів"
Ответ Доброго дня, Орино. В зв'язку з карантином, наша бібліотека для відвідуачів закрита. Тому, подаємо Вам список літератури в електронному режимі,крім останніх 4-х. 1). Роєнко Л.
Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови та читання [Електронний ресурс] / Л. Роєнко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 4. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_4_15 2). Карпенко А. А.
Технологія критичного мислення як засіб розвитку обдарованості молодших школярів [Електронний ресурс] / А. А. Карпенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 316-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_78 3). Підлужна Г. В. Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови [Електронний ресурс] / Г. В. Підлужна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_5 4). Сенчило А. В. Пізнавальна самостійність як складова розвитку критичного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / А. В. Сенчило // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_35 5). Кузьма-Качур М. І. Використання технології критичного мисленняу процесі формування природничої компетентності молодших школярів [Електронний ресурс] / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_2_41
6). Дорожко І. В. Особливості розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі відгадування загадок [Електронний ресурс] / І. В. Дорожко, Л. М. Туріщева // Новий Колегiум. - 2019. - № 1. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2019_1_13 7). Шквир О. Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості [Електронний ресурс] / О. Шквир // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_4_7 8). Козир М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / М. В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2019. - № 31. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2019_31_10 9).Колток Л. Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен [Електронний ресурс] / Л. Колток, Л. Білецька // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_14 10). Мєлєкєсцева Н. Розвиток критичного мислення молодших школярів засобами сучасної української дитячої літератури [Електронний ресурс] / Н. Мєлєкєсцева // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 27. - С. 380-386. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_67
11). Поплавська Г. В. Формування критичного мислення молодших школярів на уроках інформатики [Електронний ресурс] / Г. В. Поплавська // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2018. - № 32. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kitonv_2018_32_13 12). Парфілова С. Педагогічні стратегії розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах нової української школи [Електронний ресурс] / С. Парфілова, Є. Харькова, О. Шаповалова, К. Кєрєзора // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 7. - С. 179-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_7_19 13). Чугай С. Формування критичного мислення в процесі соціалізації молодших школярів [Електронний ресурс] / С. Чугай, О. Хващевська // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2020. - Вип. 13. - С. 151-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2020_13_16 14). Лугова Т. Технологія розвитку критичного мислення // Початк. школа і сучасність. - 2018. - № 11. - С. 9-14. 15). Харченко Н. 4 освітні кластери : Критичне мислення у схемах і таблицях // Початк. освіта. - 2018. - № 22. - С. 9-12.
16). [Вчимо дитину мислити критично] // Початкова освіта.- 2012.- № 44. - С. 3-32. 17). Стратілат І. Навчаємо дитину мислити ефективно // Початк. освіта. Метод. порадник.- 2011. - № 4. - Вип. 1. - С. 3-4.
Дата: 27.09.2021
Имя: Олександр
Вопрос: Підкажіть будь-ласка, а чи є у вас у фондах шкільні програми якими користувались за часів СРСР(1960-80 рр) з історії СРСР чи з історії УРСР для 10 класу?
Вопрос: Підкажіть будь-ласка, а чи є у вас у фондах шкільні програми якими користувались за часів СРСР(1960-80 рр) з історії СРСР чи з історії УРСР для 10 класу?
Ответ Доброго дня, Олександр! Пропонуємо Вам наступні джерела: 1). 699620 74.263 П76 Примерное планирование курса истории в 7 класе (ІІ полугодие) : Метод. рекомендации. - М. : Б. и., 1987. - 101 с. 2). 9 П78 Программы вечерней (сменной) средней общеобразовательной школы: История: (5-11 классы) / М-во просвещения СССР. - М. : Просвещение. - 1980. - 120 с. 3). 9 П78 Программы вечерней (сменной) средней общеобразовательной школы: История: (5-11 классы) / М-во просвещения СССР. - М. : Просвещение. - 1974. - 135 с. 4). 9 П78 Программы восьмилетней и средней школы: История / М-во просвещения СССР. - М. : Просвещение. - 1977. - 112 с. 4). О преподавании истории древнего мира и средних веков в 5-6 классах восьмилетней школы по новым программам / под ред. А. Т. Кинкулькина. - М. : Изд-во Акад. пед. наук. РСФСР, 1960. - 127 с. Також пропонуємо переглянути журнал "Преподавание истории в школе " за 1960-1980 рр.
Дата: 09.09.2021
Имя: Людмила Шульга
Вопрос: Доброго дня! Прошу підібрати літературу з теми: Формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами фольклору. Дякую.
Вопрос: Доброго дня! Прошу підібрати літературу з теми: Формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами фольклору. Дякую.
Ответ Добрий день, Людмило! Пропонуємо Вам таку літературу: 1). Білан, О. Мовленнєва компетентність дошкільників: сутність та шляхи реалізації / О. Білан // Педагогічна думка. – 2006. – № 3. – С. 40-43. 2). Скороходова, Е. Ю.Детям на забаву : [о фольклоре для детей] / Е. Ю. Скороходова // Б-ка"Библиопринт".Читаем,учимся,играем. – 2011. – № 9. – С. 108-111.
3). Трифонова, О. С. Мовна картина світу як чинник формування мовленнєвої особистості старших дошкільників / О. С. Трифонова // Гуманітарні науки. – 2012. – № 1. – С. 107-113.
4). Садовенко, С. Традиційний дитячий фольклор: ключ до цікавого дозвілля з дітьми / С. Садовенко // Музичний керівник. – 2014. – № 12, грудень. – С. 11-16.
5). Мишолов, Н. Слово до слова складається мова, або Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників / Н. Мишолов, В. Таран, О. Ряба // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2016. – № 11, листопад. – С. 33-41. 6). Богдан, З. П. Педагогічне значення українського дитячого фольклору / З. П. Богдан, С. М. Ткачук // Інноваційна педагогіка. – 2018. – № 3. – С. 245-248. – Бібліогр.: 6 назв. 7). 923674 74.1 К34 Крутій К. Л. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку: (Монографія). - Запоріжжя, 2005. - 208 с. 8). Карабаєва І. Мовленнєва та комунікативна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників // Вихователь-методист дошкільного закладу. - 2016. - № 7. - С. 65-71. 9). Маліновська Н. Формування мовленнєвої компетенції засобами казки // Дит. садок. - 2011. - № 11. - С 10. 10). Маркотенко Т. С. Інтеграція мовленнєвого та логіко-математичного розвитку дітей під час роботи над казками та загадками / Т. С. Маркотенко, А. В. Сазонова // Дошкіл. навч. заклад. - 2011. - № 9. - С. 7-14. 11). Пасічник А. Казка як засіб розвитку словесної творчості / А. Пасічник, В. Бєлова // Дошкіл. виховання. - 2009. - № 10. - С. 11-13. 12). Мерзлякова С. При солнышке - тепло, при матушке - добро: (сценарий фольклорного праздника для старшего дошкольного возраста) // Муз. руководитель. - 2011. - № 1. - С. 29-38.
Дата: 06.08.2021
Имя: Юлія
Вопрос: Добрий вечір. Підкажіть, будь ласка, які в бібліотеці є книги за наступною темою: Сексуальний розвиток дітей на різних вікових етапах. Як розмовляти з дітьми про інтимні речі
Вопрос: Добрий вечір. Підкажіть, будь ласка, які в бібліотеці є книги за наступною темою: Сексуальний розвиток дітей на різних вікових етапах. Як розмовляти з дітьми про інтимні речі
Ответ Добрий день, Юліє. Пропонуємо Вам переглянути слідуючу літературу : 1).
911247 74.9 Е63 Еникеева, Д. Д. Сексуальность детей и подростков / Д. Д. Еникеева. – М. : Эксмо, 2003. – 414 с. – Откровенно о сокровенном. 2). Ф79144 51.204.5 Д55 До 16 і старшим : Популярна сексологія для підлітків / Укл. Т.П.Мартиняк. – Х. : Пегас, 2008. – 112 с. – (іл.).
3). М151320 51.204.5 К28 Кастро, М. Э. Сексуальная энциклопедия для подростков : все, что нужно знать о здоровье и сексе / Мариэла Кастро Эспин ; [пер. с ит. Г. Гава]. – Х. ; Белгород : Клуб Семейного Досуга, 2009. – 128 с. – (ил.). 4). 890767 51.204.5 П56 Понтон, Л. Сексуальная жизнь подростков : открытие тайного мира взрослеющих мальчиков и девочек / Л. Понтон / пер. с англ. Э. Касимова. – М. : Изд-во Ин-та Психотерапии, 2001. – 272 с.
5). Ф86774 37.013.77 К59 Козлова, А. Г. Сексуальність. Усе що треба знати до 18 / Козлова Анна. – К. : Шкільний світ, 2019. – 136 с. – (іл.). – Бібліотека "Шкільного світу". – Бібліогр.: с. 79-80 (40 назв). 6). Ф87325 613.96 К73 Котка, А. 100 и 1 вопрос и ответ про это. Все, о чем подростки стесняются говорить со взрослыми / А. Котка. – [К.] : CRYSTAL BOOK, 2019. – 64 с. – (ил.). 7). Ф87378 613.95 О-83 Откуда я взялся? Правдивые ответы на "неудобные" вопросы : [пер. с исп. / Хосе Р. Диас Морфа и др.]. – Х. : Vivat, 2018. – 104 с. – (ил.).
8). Бр4404 030 П24 Пейткс, М. Мія дорослішає. Що варто знати про дозрівання / Моніка Пейткс ; іл. Крістіни Лосантос ; пер. [з ісп.] Світлани Івченко. – Львів : Урбіно, 2019. – 40 с. – (іл.). 9). Ф87623 613.95 В42 Відверта розмова про "це" : перший підручник зі статевого виховання дитини / [під заг. ред. Пере Фонт Кабре]. – [К.] : КМ-БУКС. – 208 с. – (іл.).
10). 797490 88.8 К12 Каган, В. Е. Воспитателю о сексологии / В. Е. Каган. – М. : Педагогика, 1991. – 256 с. – Библиогр.: с. 252-253. 11). 856067 88.8 Х42 Хиглинг М. Как беседовать с ребенком о сексе. СПб.: Питер ком., 1998. - 208 с.- (Вы и ваш ребенок). 12). 966674 74 П24 Савченко Ю. Ю. Хлопчики та дівчатка: особливості формування статево-рольових уявлень у дошкільному віці // Педагогічні науки та освіта: зб. наук. праць Запоріз. обл. ун-ту післядипломної пед. освіти.- Запоріжжя, 2012. - Вип. Х : Дошкільна освіта. - С. 149-156. 13). [Статті із статевого виховання дітей] // Дит. садок. - 2012. - № 8. - С. 8-64. 14).953647 74.1 Л88 Лисенко Н. В. Статеве виховання в умовах сім'ї та дошкільного навчального закладу // Лисенко Н. В. Педагогіка українського дошкілля : у 3-х ч.- К.,2010. - ч. 2. - С. 235-252.