Педагогіка (353)
Дата: 10.11.2023
Имя: Наталія
Вопрос: Добрий вечір! Цікавить таке питання: Характеристика дітей з освітніми потребами( не плутати з ооп). Дякую!
Вопрос: Добрий вечір! Цікавить таке питання: Характеристика дітей з освітніми потребами( не плутати з ооп). Дякую!
Ответ Добрий день, Наталіє! Ваш запит "Характеристика дітей з освітніми потребами( не плутати з ооп)" не зовсім зрозумілий. Якщо Вам потрібно висвітлити питання характеристики "дітей з освітніми потребами", але не з "ОСОБЛИВИМИ", то, будь ласка, конкретизуйте своє запитання.
Дата: 06.09.2023
Имя: Марія
Вопрос: Добрий день! Хотякось дізнатись інформацію за темою "Організація і проведення семінарських занять: особливості підготовки і проведення"
Вопрос: Добрий день! Хотякось дізнатись інформацію за темою "Організація і проведення семінарських занять: особливості підготовки і проведення"
Ответ Добрий день, Маріє! Пропонуємо наступні джерела по Вашій темі: 1). 996239 378 П27 Пермінова Л. А. Асистентська практика: зміст, методи і форми організації : навч.-метод. посібник / Л. А. Пермінова. – К. : КНТ, 2019. – 120 с. – Із змісту : Інтерактивні методи, де активну участь бере педагог : [лекції, семінари, майстер-клас, консультації, сайт-курси ]. – С. 21-41.; Інтерактивні методи, за участю виключно студентів : [круглі столи, "мозковий штурм" кейс-метод, ділова гра, діалог ]. – С. 42-65.; Ігрові технології у навчанні студентів. – С. 66-79.; Організація групової роботи – С. 79-112.; 2). Ломако Л. І. Розвиток учительських семінарій в українських землях другої половини ХІХ - початку ХХ століття: оцінка сучасників процесу / Л. І. Ломако // Гілея. – 2017. – № 11. – С. 18-21.; 3). Максимович З. Методика підготовки та проведення семінарського заняття для вчителів / З. Максимович // Педагогічна думка. – 2015. – № 1. – С. 60-63.; 4). Ніжегольцева Л. І. Семінарські заняття як нетрадиційна форма навчання / Л. І. Ніжегольцева // Німецька мова в школі. – 2010. – № 2. – С. 15-18.; 5). 970170 74.58 П24 Білостоцька О. В. Семінар як форма навчально-дослідної роботи студентів / О. В. Білостоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класичний приватний ун-т ; [голова ред. ради : Монаєнко А. О. ; голов. ред. Сущенко Т. І.].- Запоріжжя : КПУ. – 2013.- Вип. 29 (82). – С. 493-499.; 6). Бабенко К. Практичні, семінарські та лабораторні заняття у ВНЗ як прикладні форми організації навчання магістрів / К. Бабенко // Рідна шк. – 2007. – № 7-8. – С. 41-44.; 7). Загарук О. Підготовча робота як особливий структурний елемент організації семінарів у школі / О. Загарук // Укр. літ. в загальноосвітній шк. – 2007. – № 10. – С. 18-22.; 8). 548617 74.202 Р51 Римаренко В. Є. Семінарські заняття в школі / В. Є. Римаренко. – К. : Рад. школа, 1981. – 124 с.; 9). Головачук Т. І. Методика проведення семінарських та практичних занять [Електронний ресурс] / Т. І. Головачук, І. З. Адамова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 4. - С. 360-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_4_46 ; 10). Радченко Н. М. Методика підготовки та проведення семінарських занять у ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. М. Радченко, В. М. Теслюк, Б. О. Євтін // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 2. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_2_25
Дата: 24.08.2023
Имя: Олексій
Вопрос: Добрий день!Цікавить інформація за темою "Ефективна організація інклюзивного навчання в сучасному навчальному просторі".
Вопрос: Добрий день!Цікавить інформація за темою "Ефективна організація інклюзивного навчання в сучасному навчальному просторі".
Ответ Доброго дня, Олексіє! Пропонуємо Вам такі джерела: 1). 1019969 37.04 И65 Інклюзивна освіта Запорізького краю: здобутки та перспективи розвитку : монографія / Департамент освіти і науки Запоріз. облдержадмін., КЗ "Запоріз. обл. ин-т післядипломної пед. освіти" ЗОР ; [ред.: Т. Є.Гура, О. П. Аксьонова ]. – Запоріжжя : Статус, 2019. – 136 с.; 2). Ф89411 37.04 К61 Колупаєва А. А Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : науково-метод. посібник / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. – К. : Науковий світ, 2010. – 196 с.; 3). 999120 378.091 С69 Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти : зб. матеріалів Всеукр. науково-практ. Інтернет-конференції, 23-24 жовтня 2019 р. / М-во освіти і науки України [та ін. ; заг. ред. К. Петровська]. – Бердянськ : [Мелітополь : Вид. буд. ММД], 2019. – 276 с. – Із змісту : Котляр С. Створення інклюзивного освітнього середовища в сучасних закладах освіти. – С. 10-14.; Гуренко О. Дейзі-бібліотека як засіб навчання молодших школярів з вадами зору в школах з інклюзивним навчанням. – С. 233-241.; 4). 997097 37.04 К61 Колупаєва А. А. Інклюзивне навчання: вибір батьків / А. А. Колупаєва, Л. М. Наконечна. – Х. : [Ранок : Кенгуру, 2018]. – 56 с.; 5). Ф86795 376.091 И65 Інклюзія. Форми роботи / [С. Дмитренко та ін.]. – К. : Перше вересня, 2019. – 200 с.; 6). 987907 74.3 И65 Інклюзивне навчання. Досвід упровадження / [упоряд. А. А. Колупаєва]. – Київ : Вид. група "Шкільний світ", 2015. – 200 с.; 7). 986477 74.3 Ш37 Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців. – К. : Центр учб. літ., 2016. – 248 с.; 8). 974584 88.5 К50 Клопота Є. А. Проблеми інклюзивної освіти та інтегрованого навчання в умовах сучасного суспільства / Є. А. Клопота // Клопота Є. А. Психологічні основи інтеграції в суспільство осіб з вадами зору : монографія / Клопота Є. А. ; [Держ. вищ. навч. заклад "ЗНУ" М-ва освіти і науки України].- Запоріжжя : [ЗНУ]. – 2014. – С. 65-93.; 9). Єфімова С. Інклюзивна освіта в теорії та практиці діяльності школи / С. Єфімова // Педагогічна думка. – 2012. – № 4. – С. 46-52.; 10). Таргонський Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Г. Таргонський // Рідна школа. – 2014. – № 7. – С. 18-19.; 11). Чайковський М. Створення інклюзивного освітнього простору ВНЗ як концептуальна основа технології соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами / М. Чайковський // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2015. – № 4. – С. 43-51.; 12). Виговська О. Інклюзивна освіта - лакмусовий папірець якості педагогічної освіти: від школи для всіх до толерантного суспільства / О. Виговська // Директор школи, ліцею, гімназії.. – 2016. – № 4-6. – С. 62-81.; 13). Колупаєва А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – 2017. – № 1. – С. 57-63.; 14). Єфімова С. Індекс Інклюзії як засіб втілення особистісно орієнтованої освіти / С. Єфімова // Педагогічна думка. – 2017. – № 4. – С. 40-44.; 15). Колупаєва А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 1. – С. 7-13.; 16). Бабійчук Т. Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Т. Бабійчук // Методист. – 2018. – № 10(82). – С. 28-35.; 17). Мартинчук, О. Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність / О. Мартинчук // Дошкільне виховання. – 2018. – № 10. – С. 2-5.; 18). Інклюзивна освіта: суть, закордонний досвід та завдання психолога // Школа. – 2019. – № 3. – С. 6-16.; 19). Гейко, Т. Умови організації освітнього процесу в класах з інклюзивною формою навчання / Т. Гейко // Директор школи. – 2019. – № 8. – С. 12-14.
Дата: 04.07.2023
Имя: Олена
Вопрос: Добрий день! Шукаю книжки та статті про Професійну діяльність та підготовку соціального педагога.
Вопрос: Добрий день! Шукаю книжки та статті про Професійну діяльність та підготовку соціального педагога.
Ответ Добрий день, Олено! Пропонуємо такі джерела: 1). Ф85576 60.5 П64 Потоцька Ю. В. Соціальний педагог у школі : рекомендації для початківця / Юлія Потоцька, Оксана Зайкіна. – К. : Вид. дім "Шкільний світ", 2017. – 112 с.; 2). Краснова Н. П. Напрями та типові технології діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – № 1. – С. 71-82.; 3). Рєпнова Т. П. Соціальний патронаж сім'ї : (модель роботи соціального педагога в навчальному закладі) / Т. П. Рєпнова // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – № 10. – С. 15-31.; 4). Першко Г. О. Принципи та функції роботи соціального педагога щодо інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку в середовище загальноосвітнього навчального закладу / Г. О. Першко // Соціальна педагогіка:теорія та практика. – 2010. – № 2. – С. 88-92.; 5). 984985 60.5 С69 Наріжна В. В. Форми роботи соціального педагога з важкими дітьми в загальноосвітній школі / В. В. Наріжна // Соціальні технології : актуальні проблеми теорії та практики : зб. наук. праць / Класич. приват. ун-т ; [редкол.: В. П. Бех та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2015. - Вип. 67-68. – С. 158-165.; 6). Краснова Н. П. Комунікативна толерантність у професіональній діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка:теорія та практика. – 2009. – № 1. – С. 71-77.; 7). Краснова Н. П. Технології роботи соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка:теорія та практика. – 2010. – № 4. – С. 97-106.; 8). 962044 74.58 П24 Алєксєєва Г. М. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання комп'ютерних технологій у професійній діяльності / Г. М. Алєксєєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / Класичний приватний ун-т ; [редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. - Запоріжжя : КПУ. – 2011.- Вип. 20 (73). – С. 69-72.; 9). Гевчук Н. С. Актуальність розвитку професії "соціальний педагог" в умовах сьогодення [Електронний ресурс] / Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2020. - Вип. 34. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2020_34_5 ; 10). Абрамович Т. Ретроспективний аналіз становлення спеціальності "соціальний педагог" у системі освіти України та країн зарубіжжя [Електронний ресурс] / Т. Абрамович // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 23(1). - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_23(1)__3 ; 11). Ашиток Н. Професії соціальний педагог і соціальний працівник: спільне і відмінне [Електронний ресурс] / Н. Ашиток // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 31. - С. 4–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2015_31_3
Дата: 30.05.2023
Имя: Денис
Вопрос: Добрий день! Допоможіть у пошуку джерел по темі "Дистанційне навчання в освіті сьогодення, сучасний стан та перспективи."
Вопрос: Добрий день! Допоможіть у пошуку джерел по темі "Дистанційне навчання в освіті сьогодення, сучасний стан та перспективи."
Ответ Добрий день, Денисе! Пропонуємо наступні джерела: 1). 968435 88.4 Д48 Дистанційне навчання: психологічні засади : монографія / за ред. М. Л. Смульсон ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. – К. : [Імекс-ЛТД], 2012. – 240 с.; 2). Москаль Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль // Психологія і суспільство. – 2008. – № 3. – С. 116-122.; 3). Бр3387 74.24(4Укр) М90 Муковіз О. П. Теоретичні та методичні засади дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 - теорія і методика проф. освіти / Олексій Павлович Муковіз ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – К., 2017. – 40 с.; 4). Порівняльний аналіз систем дистанційного навчання / О. В. Малихін [та ін.] // Інформ. бюл. з охорони праці. – 2017. – № 1. – С. 52-59.; 5). Абакумова О. О. Засадничі принципи і досвід дистанційної освіти / О. О. Абакумова // Гілея. – 2015. – № 11(102). – С. 333-337.; 6). Бессараб А. О. Способи формування мотивації школярів до дистанційного навчання: огляд зарубіжного та українського досвіду / А. О. Бессараб, О. В. Пономаренко // Наук. журн. Хортицької нац. акад. – 2020. – № 1(2). – С. 64-74.; 7). Довгань С. Дистанційне навчання в Україні: проблеми та перпективи / С. Довгань // Вісн. Дніпровської акад. неперервної освіти. Серія: Філософія. Педогогіка. – 2021. – № 1 (1). – С. 48-53.; 8). Олексієнко Л. Навчання за допомогою дистанційних технологій / Л. Олексієнко // Завуч. – 2021. – № 9-10. – С. 80-85.; 9). Пахолівецька М. Дистанційна освіта у глобалізованому суспільстві: Технології, умови та принципи / М. Пахолівецька, О. Наумець // Методист. – 2019. – № 6. – С. 16-25.; 10). Садковий В. Дистанційне навчання: сучасний стан та перспективи розвитку / В. Садковий, В. Андронов, В. Попов // Новий колегіум. – 2021. – №4. – С. 30-35.; 11). Халатур С. М. Дистанційна освіта в Україні: сьогодення та перспективи [Електронний ресурс] / С. М. Халатур, О. М. Карамушка, Л. С. Крючко // Молодий вчений. - 2020. - № 8(2). - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_8(2)__18 ; 12). Задорожна О. М. Дистанційна освіта в Україні: реалії сьогодення [Електронний ресурс] / О. М. Задорожна // Освітній дискурс. - 2020. - Вип. 24. - С. 56-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2020_24_6 ; 13). Кузан Г. С. Дистанційна освіта як відповідь на виклики сьогодення [Електронний ресурс] / Г. С. Кузан, Н. В. Гордієнко, Н. В. Рак // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 25(1). - С. 194-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_25(1)__40 ; 14). Маринченко Г. М. Дистанційна освіта в Україні: історія та сучасний стан [Електронний ресурс] / Г. М. Маринченко // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(3). - С. 188-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(3)__43